Goa gummor från BDG-tråden
För godbitarna som tuggat BDG ihop
För godbitarna som tuggat BDG ihop
Ingen ÄL här än. Väntar och väntar :P
Men ThaGirl! Det skulle väl bakas idag??? Sig till dina smått snåla äggstockar att de får bjuda till och ge mannens simmare en bra kompass så löser sig nog allt! Min man har det sämsta lokalsinne som finns (obefintligt!), och tror faktiskt att hans simmare också har lite problem på den fronten! Borde nog ge honom en kompass... Smilla, vissa känner absolut inget av sin graviditet och märker av den först när magen börjar växa. Du kan ju alltid fråga din mamma hur hon kände sig när hon blev gravid. Min mamma, min syster och jag har haft väldigt lika graviditeter och förlossningar. Stämmer inte alltid men väldigt ofta.
Ehm alltså min mamma ignorerade sin första graviditet tills hon var i 6:e månaden... till saken hör att hon var 17 år och detta var på 60-talet. Hon har aldrig mått illa och så. Ska höra med henne om det var nåt hon kände men hon är tyvärr bortrest nu.
Nej, inte ÄL från den 15. =)
Jag använder inte ÄL test. Känner när jag har ÄL och slemmar väldigt väldigt mkt. Men jag har testat och på dag 18 har jag ÄL och det stämmer alltid in. =)
Bra ThaGirl, trodde den skulle vara nu. Men vad gör du här på nätet? Ragga upp din man för ni måste ju träna ;)! Smilla, då är det ju inte säkert att du känner av graviditet så mycket. Skönt om du slipper illamåendet iaf! Men iofs kan man ta och vara "åksjuk" ett tag bara man blir gravid.
Hur är det med dig förresten Tian, hur går tankarna just nu?
Nä, folk som plussar på första försöket vill man inte höra om. Just nu är det lite upp och ner. Jag har ju en liten plutt som kom till på 4 försök så jag vet ju att jag och mannen kan få till det. Men det tar så mycket på psyket att få mensen varje månad. Tänker på er andra här i tråden ThaGirl och Joujou och vet inte var ni hittar er styrka?! Visst kan min plutt vara en på miljonen men jag vägrar. Längtar ihjäl mig att få vara gravid igen, gå med stor mage och gå igenom en förlossning där man får träffa sitt knyte för första gången. Och sen allt jag vet jag kommer få gå igenom som jag har gjort med Albin. Jag hoppas att vi alla får vår fina plus nu...NU! Det förtjänar vi!!! Ge oss foglossningar, illamående och sömnlösa nätter, vi tar det, bara vi blir gravida! Jaja, kort novell men så blir det ibland ;)!
Smilla, tråkigt med katten. Fick också ge bort min katt när jag skaffade man (han var jätteallergisk). Hittade en mysig bondgård på landet där han hade jättebra och hittade en bästa kompis. Tyvärr blev han påkörd och klarade inte sig (han var där 1år). Men hans år där var jättebra. Och du har ju tid att hitta något ställe som är bra när det inte är akut. Saknar verkligen att ha katt!