Inlägg från: Tuffs80 |Visa alla inlägg
  • Tuffs80

Vår/sommarbebisar i umeå 2012

Får man hoppa in här? Ska ha mitt andra barn 14 maj. Trodde det skulle bli tidigare men på ul i går blev jag bakåt flyttad en månad och ska göra om det ca 15 dec

• Tuffs80

Nej ingen blödning sedan mitten av juli. Dock var jag osäker på exakt när i juli.

• Tuffs80
    Sofi81 skrev 2011-11-21 09:19:44 följande:
    Välkommen hit Flattis, Nicolee och tuffs80!
    Tack :)
  • Tuffs80
    Flattis skrev 2011-11-23 11:08:44 följande:
    Ville bara berätta att det som jag ju egentligen väntade på hände igår... Jag började blöda. Så nu ser det ut som att det inte blir någon juni-bebis - i alla fall inte 2012. Jag har fått tid för att kolla imorgon bitti, och visserligen har jag slutat blöda och så, men varken BM eller KK låter särskilt hoppfulla.
    Med Edvin hade jag tre störtblödningar. Ändå slog hjärtat de första två gångerna jag var in. Sista gången sket jag i att fara in. Började nämligen känna en räka där inne som sprätte. Barnmoskan lyssnade strax efter oxå och hörde hjärtslag. Det blödde så att det var rött ända ned till knäna. Håller tummarna för dig
  • Tuffs80
    Sofi81 skrev 2011-11-27 12:53:49 följande:
    Här plockas det fram för födelsedags fika/middag. jag fyller nämligen år idag! nu är jag halvvägs till 60!

ick en ny bärbar dator av sambon, barnen och svärmor och hennes karl. Så håller på att pyssla med den nu :)

Hoppas alla får en trevlig advent!
    Grattis!
  • Tuffs80
    Sofi81 skrev 2011-12-08 10:26:53 följande:
    Jo det blir ju inte så roligt men vad ska man göra? Har väl egentligen ställt in mig på att det inte finns ett tickande hjärta. Så behöver det inte komma som en överraskning. Så vi får se!
    Skulle inte fixa att vänta så länge på ett ul om jag är orolig. Men jag har iof blött mycket och fått ont med sonen och missfallet så jag fick kolla direkt.
  • Tuffs80
    BF-LISTA! 
    Mars: 
    21 Mars - sunshined, andra barnet 

April:
    27 April- Eliin87

Maj: 

1 Maj - Cinan, andra barnet 
    14 Maj- Tuffs80
    21 Maj - Sofi81, tredje barnet
    25 Maj - Janniiique, andra barnet.

Juni:
    3 juni - bejbisen, tredje barnet
    6 Juni - hillee, första barnet
    10 Juni - AgnesGN, första barnet 

Juli:
    9 Juli - sleepingangels, första barnet
  • Tuffs80

Varit på RUL och blev flyttad till 10 maj. Bilderna behövde jag inte betala eftersom den här tjejen inte alls ville vara med så det syns inte vad det är på bilderna.Tungan ute
    BF-LISTA!
    Mars: 
    21 Mars - sunshined, andra barnet 

April:
    27 April- Eliin87

Maj:   
    1 Maj - Cinan, andra barnet 
    10 Maj- Tuffs80
    21 Maj - Sofi81, tredje barnet
    25 Maj - Janniiique, andra barnet.
    30 Maj, marieotyra, andra barnet

Juni:
    3 juni - bejbisen, tredje barnet
    6 Juni - hillee, första barnet
    10 Juni - AgnesGN, första barnet 

Juli:
    9 Juli - sleepingangels, första barnet
    24 Juli- Atyr andra barnet.

• Tuffs80

Roligt att så många har hundar. Har själv 4 stycken. 2 pointrar och 2 vorsteh som jag och sambon jagar med. Jag kör även drag med dem. Tävlar nordiskt med dem men kör helst spann hemma. Fast den här hösten har träningen varit siså där pga illamående och nu foglossning. Tur i oturen att även hundarna är halta eller gamla så att även dom egentligen ska ta det lugnt.

• Tuffs80
    JELJ skrev 2011-12-18 17:29:39 följande:
    Hej!

Ni får ta bort mig från listan.
    Blöder har nog ett missfall. Hur får man hjälp här i stan?? 1177 sa att det är helg och gynjouren har nog inte tid. Har blött i tre dagar nu och lite klumpar men ingen smärta alls. Jag går snart i bitar när man inte får någon hjälp. Detta blir då mitt tredje missfall på ett år. Hur orkar man ta nya tag.

Lycka till ni andra
    Testa att kontakta kvinnokliniken om du inte fått hjälp www.vll.se/default.aspx&refid=21317

Om detta är ditt tredje missfall på ett år så är det kanske dax för hjälp med att gå vidare för att se om dom kan hjälpa dig att komma hela vägen. Om det är fel ställe borde dom kunna hjälpa dig med var du ska vända dig.
Svar på tråden Vår/sommarbebisar i umeå 2012