• karolina106

När är det morgon hemma hos er?

Alltså, min ettåring vaknar gärna 04.30 - inte ok. Men kl 06 kan jag tänka mig att man får acceptera.

Eller?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-16 13:11
    Skulle ju vara en omröstning - inte ett quiz!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-16 13:11
    Skulle ju vara en omröstning - inte ett quiz!

Quiz
    Du måste logga in för att besvara ett quiz.
  • Svar på tråden När är det morgon hemma hos er?
  • ladysoul77

Våra barn vaknar c.a kl.7 men lillan kan vid enstaka dagar sova till 8.. Innan 7 är en plåga tycker jag.

• Tassens syskon

07.00 vare sig det är vardag eller helg! (Kan givetvis vara+ -en halvtimme)

• Natulcien

Vår son (1 år) vaknar oftast runt kl.08. Och har då somnat runt kl.20 på kvällen.
    Han sover oftast 12 timmar och reglerar det själv, så om han somnar 19 så vaknar han 07 och somnar han 21 vaknar han 09. Men 20-08 passar oss bäst så det blir det oftast. Bara att hoppas att han fortsätter så....

• karolina106

Alltså, min ettåring struntar fullständigt i om mamma är kul eller inte. Hon lämnar mig och fortsätter undersöka lägenheten på egen hand. Så det låter bekvämt med barn som går att tråka ut =)

• flodda

min vaknar vid 08.00 på pricken nästan varje dag nån enstaka gång kan de bli 09.00. hon somnar vid 19.30 på kvällen '

• Ronsan

Mina tvillingar, tre månader, äter sista målet ca 23.00. Sover sedan till ca 06.30. Efter det målet kan vi ibland somna om och kliva upp ca 09.00,ibland inte så då får vår morgon bli 06.30.

• Zenobia

Vår tjej på 1 1/2 år somnar mellan 9-10 på kvällen och vaknar 9-10 på morronen. Hoppar hon eftermiddagsluren kan hon somna tidigare eller så sover längre än 9-10 på morronen. Som idag så vaknade hon men somnade om i vår säng och hela familjen inklusive bebisen vaknade inte fören halv 12.

Svar på tråden När är det morgon hemma hos er?