• karolina106

När är det morgon hemma hos er?

Alltså, min ettåring vaknar gärna 04.30 - inte ok. Men kl 06 kan jag tänka mig att man får acceptera.

Eller?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-16 13:11
    Skulle ju vara en omröstning - inte ett quiz!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-16 13:11
    Skulle ju vara en omröstning - inte ett quiz!

Quiz
    Du måste logga in för att besvara ett quiz.
  • Svar på tråden När är det morgon hemma hos er?
  • Krake

07 är den normala tiden. Det var 06 länge. Den extra timmen gör mycket! Men denna helg har han somnat om och sovit jääättelänge både igår och idag - nu är hon nio och han sover än. Dock kompisen som sov över vaknade kl. 08 så hon och jag är vakna

Han är 1 1/2 år gammal. 

Moster, inte monster.
  • Jessa med 3

Barnen vaknar ca 7-8 om de får vakna själva. På vardagarna väcker vi äldste sonen 6.30 för att han ska hinna äta frukost före skolan. De lägger sig 19-20.

För några månader sedan vaknade 3-åringen kl 5 - okristligt tidigt! För ett år sedan slutade hon med att vara vaken 2h mitt i natten, vilket annars skulle ha knäckt oss alldeles... Där fick man för att hon sov hela nätter från 3 veckors ålder (till 8 månader ungefär)!

• shorven

Vi har sakt till vår fem åring innan kl 6 är det natt och ingen tv. Vaknar man innan och inte kan sova kan man ta en bok och läsa i sängen. oftas så sover hon till halv sju.

• FruZäll

5:45 brukar min son vakna 6år. Dottern på 8 kan sova till 8

• FruZäll

Men kl 20:00 varje kväll så sover alla. Å

• lillaknas

vi lägger vår ettåring ca 19 på kvällen och hon sover till 8 på morgonen.

• Topcom

Mellan sju och åtta vaknar han. På kvällen börjar han nattas vid halv åtta.m, sedan sover han vid åtta om han inte bråkar, hehe. Isf kan det dröja till halv bänio-nio

• Jkpg Deluxe

vår morgon brukar börja mellan 06-07-00....sover han till 07:15 så säger vi att vi fått sovmorgon! ;)
    det är OK att gå upp kl 6 men man är ju inte piggast i stan precis.. :) 

• Alexi

Här vaknade treåringen kl 08 idag (men vaknar oftast mellan 7 och 8) och jag och lillebror (som sover i annat rum än dotter och make) på elva månader vaknade 09 vilket var lite längre än vad han och jag brukar sova. Båda barnen somnade ca 20.30-21 igår kväll.

Svar på tråden När är det morgon hemma hos er?