• karolina106

När är det morgon hemma hos er?

Alltså, min ettåring vaknar gärna 04.30 - inte ok. Men kl 06 kan jag tänka mig att man får acceptera.

Eller?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-16 13:11
    Skulle ju vara en omröstning - inte ett quiz!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-16 13:11
    Skulle ju vara en omröstning - inte ett quiz!

Quiz
    Du måste logga in för att besvara ett quiz.
  • Svar på tråden När är det morgon hemma hos er?
  • luspudel

Senast kl 6. Storebror kan sova till sju men lillan väcker honom jämt. Idag har jag varit uppe sedan kl 3 med lillasyster.... *lägger mig ner och dör*

• Bonanza

Bebisen på sju månader vaknar gärna runt fem, halv sex. Då får hon leka med sina leksaker i sin spjälsäng tills klockan blir minst sex. 

De stora barnen på 4 och 6 år vaknar allt mellan klockan 7 och 9 när de får välja själva. Om bebisen sover får de vara vakna ensamma på morgonen på helgerna, så att vi föräldrar får lite sovmorgon.  

• cicci85

Mina ungar är 3 och 6 år gamla och tycker att 4.30-5.30 är lagom att vakna vardag som helg. Det är den äldsta som alltid varit väldigt morgonpigg. Den lilla sover gärna längre när han är ensam med oss eller sover hos mormor. På sommaren får han va uppe längre, till 21-22 för att åtminstone sova till kl 7! Men nu somnar han runt 19.30 på kvällarna.

• StorFia

Hon vaknar runt 6.00-7.00 och somnar runt 18-18.30. Hon är 14 månader.

• kokos

Här är det morgon vid 5.30 vardag som helg. Jag är morgonpigg så mig gör det inget De lägger sig 19-19.30 vardag som helg 1,5 och 2,5 år

• patti87
    Alvi skrev 2011-10-16 18:17:02 följande:
    Barnen 6-7, vi ligger kvar till 9-10.
    ooh vad skönt  för er :)
    hur gamla är barnen?

vad gör dom medans ni ligger kvar i 2-3 timmar till? nyfiken!
Svar på tråden När är det morgon hemma hos er?