Juli bebis 2012
Får jag vara med? =) Jag plussade igår på bim 3+3, bf 27 juli =)
Får jag vara med? =) Jag plussade igår på bim 3+3, bf 27 juli =)
MsSunshine85: Tack! =D Andra graviditeten men första barnet förra graviditeten slutade i MA (i vecka 14) i maj och två veckor senare, skrapning.

Madlin: Den hade dött i vecka 8-9 =(
Finns det någon från Dalarna här? =)
SleepingAngels: men usch! Det är värre än åt mig! =S Men den här gången ska det gå bra, eller hur? =) Hur långt gången är du?
Chess07: Får jag fråga var i Dalarna du bor? =) Jag bor i Mora.
LiinaPiina: det var likadant åt mig nu när jag var förkyld, alla mina symtom förutom ömma bröst försvann. Nu när jag börjar bli bättre är de på väg tillbaka =)
Gick in i vecka 8 i fredags och var på julbord både fredag och lördag vilket har resulterat i att jag är trött, illamående och yr idag =S Tur att det är en lugn dag på jobbet... Fler än jag som är yr som bara den?
Min älskade kusin kom hit och hade med sig sitt Angelsound (nått liknande märke iaf). Så vi testade för att se om vi kunde hitta min bebis hjärtljud (är bara i vecka 9+6) men hörde bara livmoderns swischande. Vi höll på en stund och höll nästan på att ge upp när vi helt plötsligt hörde hjärtljud! =D SÅ HÄFTIGT! Och nu vet vi att den lever fortfarande, förra graviditeten slutade ju i MA i vecka 14, där bebisen dött i vecka 8-9. Nu längtar jag så oerhört mycket mer efter mitt ultraljud den 11 januari! =) Lillplutten