• Maho81

Juli bebis 2012

Jag byter gärna med dig =P

SaJo81 skrev 2012-07-20 17:16:49 följande:
    Efter att det varit dött i flera timmar kom det nu en go slemklump (antar att det är proppen då eller) och sen började det verkligen rinna fostervatten igen och molvärken kom tillbaka...*suck-* nu när ma ändå e inne i slutskedet tycker jag baskemej att bebisen bara ska komma ut...

• Maho81

Åh du kommer klara det galant =)

SaJo81 skrev 2012-07-20 20:39:35 följande:
    haha tror jag säkert:P på sätt och vis e det ju skönt att det satt igång....det betyder ju att jag kommer ha en bebis inom ett par dagar i alla fall och  inte behövr vänta två veckor till men med min låga smärttröskel är detta ett helvete, hur hade jag tänkt att jag skulle klara av en förlossning ?

• Maho81

För två timmar sen så började det helt plötsligt kännas väldigt tungt i "mensmagen" och det trycker lite nedåt när jag går. Varför känns det så tungt? Någon annan som har/har haft så?

• Maho81

Meeeen då, jag som hoppades på att det skulle vara mer på g haha =)

grahnkotten skrev 2012-07-20 21:44:51 följande:
    Grattis trolla75! Hoppas allt har gått bra! Maho81: jag har haft molvärk till och från i några veckor och ett ökat tryck neråt.. Men mitt har alltid släppt efter någon timme tyvärr.. Så har slutat hoppats på det! :)

• Maho81

Hey =) Ja det hade varit skönt att veta varför, men men det är väl bara att gilla läget utan att veta =)

Nicolee skrev 2012-07-20 21:54:03 följande:
    Så har det känts för mig i 3 dagar nu, undrar också vad det beror på!

• Maho81

Skit också, haha...

Nicolee skrev 2012-07-20 22:08:00 följande:
    ja jag antar det :)

• Maho81

Grattis Owner! =) Usch, jag beklagar alla ni som har förlorat någon, jag hoppas som en ovanstående skrivare skrev, att ni finner glädje i bebisen. Stor kram!

Svar på tråden Juli bebis 2012