Grattis FroggyL! Oj, men varför är era killar så aviga? Här frågar älsklingen var och varannan kväll om jag vill ha en färdknäpp. Han är lika ivrig att få ut bebisen, om inte mer! ;). Frågar flera gånger per dag om jag inte kan föda snart (18 dagar till Bf ^^,) Men vi har sagt att efter sista arbetsdagen så ska vi köra projekt-försöka-jaga-ut-bebis. Vi har varit förbjudna att ha sex sen vecka 26 pga att jag får sådana otroliga sammandragningar av det, men hade sex för två veckor sen... Jisses så förvärkarna satte igång då! Söndag - sex och lite mensvärk, måndag - lite mensvärk och ryggvärk, tisdagen - kraftigare mensvärk och ryggvärk, Onsdagen - oh My god.. Satt och rullade på kontorsstolen och visste inte nå vart jag skulle ta vägen eftersom jag hade så ont.. Tog Alvedon som tog udden av det värsta så jag kunde jobba iaf. Sen planade det ut lite men jag har haft förvärkar av och till sen fess. Men tydligen gör de skillnad eftersom tappen är mjuk och halverad och sen förvärkarna började hade mina flytningar ökat MASSOR.