• Maho81

Juli bebis 2012

Jag hoppas verkligen inte att det ska vara så här nån vecka eller två nu =(

Nicolee skrev 2012-07-22 17:01:14 följande:
    Samma här, men har känt av någon enstaka sammandragning idag, illamåendet lyser faktiskt med sin frånvaro tack och lov, men mensvärken har hållt i sig hela dagen och blivit värre. Känns som att jag känner efter för mkt eftersom jag har BF idag.damn!

• Maho81

Hoppas du har öppnat dig mer imorgon! =)

smulan 75 skrev 2012-07-22 17:05:14 följande:
    Väntar fortfarande på min bubbla,var bara öppen 1 cm i onsdags kväll ,men efter hinnsvepning o retat tappen i fredags fm har inget hänt. Ska till bm imorgon och om blodtryck fortfarande är högt så skulle vi diskutera igångsättning nästa vecka,så jag får stå ut! Grattis till er alla som fått era mirakel!

• Maho81

Grahnkotten, haha ja det blir spännande att se vem som "hinner" först! =)

• Maho81

Precis som vi då! Tappen var mjuk och halverad men sf måttet hade inte rört sig på 3 veckor så vi fick TUL tid, ska dit igen i morgon.

Nicolee skrev 2012-07-23 10:19:15 följande:
    Var hos min BM nu på morgonen, är på BF +1 idag. Tappen var mjuk och sladdrig som hon uttryckte sig, men fortfarande bakåtriktad. Känns som att Förvärkarna jag haft gjort ngn nytta iaf. Hon trodde inte att det skulle dröja länge till. Negativt var att mitt sf mått knappt rört sig på flera veckor. Så väntar på samtal från spec mödravården och ska nog mest troligt göra ett TUL så fort det finns en tid.

• Maho81

Åh Grahnkotten, jag lider verkligen med dig! Jag var ett öronbarn och kommer mycket väl ihåg hur sjuuuukt ont det gjorde med öroninflammation =(

• Maho81

Bm kollade för att jag bad henne =)

billan87 skrev 2012-07-23 10:57:19 följande:
    Alltså jag är BF+4 idag men det har aldrig kollats på tappen! Är nåt som ska göras i vanliga fall då BF stundar eller? Min krabat är lurig för han kan sätta igång vad som känns som lite halvt regelbundna värkar, ca var 30:e minut, bara för att efter ett par timmar blir de allt glesare för att sedan helt försvinna. Han är super aktiv numera dygnet runt men vill fortfarande inte komma ut! 

• Maho81

Åh så avundsjuk jag är! Här är det inte en tillstymmelse till slemmiga flytningar =( Enbart en sjuhelvetes massa vita... Blä, vill att något ska hända iaf...

juliaannaeva skrev 2012-07-23 13:14:53 följande:
    Nu har verkligen slemmisen gått i alla fall :o hoppas hoppas att de kommer igång nu!

• Maho81

Jag mår bara illa så fort jag äter något och för första gången under hela graviditeten så känner jag mig mest irriterad. Det tar på mig att vara hemma sysslolös och bara vänta...

• Maho81

Hoppas hoppas! =)

Woogie skrev 2012-07-23 13:25:59 följande:
    Är på fl nu för att kolla läget. Har värkar ca var 10:e min, så det är egentligen för tidigt att vara här, men iom att barnvakten bor en bit bort och inte har körkort själv, så kändes det bäst att ta det säkra före det osäkra.
    Jag kan fatta mer eller mindre avgörande beslut i mitt liv utan att fråga på FL först!

• Maho81

Och jag gör inget annat än vilar, precis som jag gjort den senaste veckan =S

nilepile89 skrev 2012-07-23 13:38:32 följande:
    Ja hoppas hoppas, för alla de är på gång för. Jag satsar oxå på att vila nu i hopp om att det skall komma igång på riktigt detta.

• Maho81

Åh fy f*n! Jag mår så sjukt illa, har till och med funderat på att gå och kräkas, då är det illa! Jag fattar inte varför jag mår så illa.. Känns nästan som magsjuka, känns som att det ska (FÖRLÅT!) i båda ändarna... Fast det gör det inte.

• Maho81

Grattis till alla bebisar! =) Nej ni tjejer, jag är också kvar, samma Bf som Grahnkotten.

• Maho81

Yääääh, som ni andra har sagt: skönt att vi är några kvar i alla fall =) Jag har insett att det är ingen som helst idé att gå och vänta och känna efter sp idag har jag börjat ta tag i vårt bombnedslag till klädkammare, samt tvättar allt jag kommer över för att få undan grejerna. Som rensa köksskåp och sådant sen också =)

• Maho81

Grattis! =)

grahnkotten skrev 2012-07-25 17:13:00 följande:
    Stort grattis till er nilepile!

• Maho81

=)

Nicolee skrev 2012-07-25 13:32:43 följande:
    Duktig du är! Jag är också less på att gå och känna efter, så idag tar jag tag i städning, har hunnit med dammsugning, men kroppen dog! Så blir ett heldags projekt verkar det som hehe :p BF +3 idag bläää

• Maho81

Bf-4 idag, tror det här blir ett augustibarn istället för julibarn =( Har inte ens förvärkar längre trots att jag traskar runt i skog och mark vilket borde skrämma ut den, men icke. =( Idag är första dagen jag känner mig less till tusen... Den grejar runt i magen och jag säger åt den att istället för att grejar runt så ska den komma ut, men den slår dövörat till ;)

• Maho81

Åååååh... Alla bara skriver om sina underverk och här sitter vi fortfarande och väntar =(

Svar på tråden Juli bebis 2012