Juli bebis 2012
Jag hoppas verkligen inte att det ska vara så här nån vecka eller två nu =(
Jag hoppas verkligen inte att det ska vara så här nån vecka eller två nu =(
Hoppas du har öppnat dig mer imorgon! =)
Grahnkotten, haha ja det blir spännande att se vem som "hinner" först! =)
Precis som vi då! Tappen var mjuk och halverad men sf måttet hade inte rört sig på 3 veckor så vi fick TUL tid, ska dit igen i morgon.
Åh Grahnkotten, jag lider verkligen med dig! Jag var ett öronbarn och kommer mycket väl ihåg hur sjuuuukt ont det gjorde med öroninflammation =(
Bm kollade för att jag bad henne =)
Åh så avundsjuk jag är! Här är det inte en tillstymmelse till slemmiga flytningar =( Enbart en sjuhelvetes massa vita... Blä, vill att något ska hända iaf...
Jag mår bara illa så fort jag äter något och för första gången under hela graviditeten så känner jag mig mest irriterad. Det tar på mig att vara hemma sysslolös och bara vänta...
Hoppas hoppas! =)
Och jag gör inget annat än vilar, precis som jag gjort den senaste veckan =S
Åh fy f*n! Jag mår så sjukt illa, har till och med funderat på att gå och kräkas, då är det illa! Jag fattar inte varför jag mår så illa.. Känns nästan som magsjuka, känns som att det ska (FÖRLÅT!) i båda ändarna... Fast det gör det inte.
Grattis till alla bebisar! =) Nej ni tjejer, jag är också kvar, samma Bf som Grahnkotten.
Yääääh, som ni andra har sagt: skönt att vi är några kvar i alla fall =) Jag har insett att det är ingen som helst idé att gå och vänta och känna efter sp idag har jag börjat ta tag i vårt bombnedslag till klädkammare, samt tvättar allt jag kommer över för att få undan grejerna. Som rensa köksskåp och sådant sen också =)
Grattis! =)
=)
Bf-4 idag, tror det här blir ett augustibarn istället för julibarn =( Har inte ens förvärkar längre trots att jag traskar runt i skog och mark vilket borde skrämma ut den, men icke. =( Idag är första dagen jag känner mig less till tusen... Den grejar runt i magen och jag säger åt den att istället för att grejar runt så ska den komma ut, men den slår dövörat till ;)
Åååååh... Alla bara skriver om sina underverk och här sitter vi fortfarande och väntar =(
Om det finns någon kvar som fortfarande väntar på sin guldklimp så har jag startar en ny tråd: www.familjeliv.se/Forum-11-230/m65951787.html. Tack för den tiden jag har varit i den här tråden =)