Juli bebis 2012
Hej! Jag har precis gjort ett tidigt UL och börjat "komma ut", så nu vågar jag skriva här HAr följt lite ibland, men har vänner och släkt som är med i FL så jag har inte vågat skriva innan jag var öppen med att jag är gravid.
Jag väntar mitt andra barn, har en 2,5-årig son. På UL-et såg vi i onsdags en liten kropp, huvud, 4 små lemmar som sprattlade till och ett litet tickande hjärta! Jag har väntat med att säga något eftersom jag fick MF min första grav. och ville vara säker på att det faktiskt finns något levande där inne. Känns så kul! Men fasen, är lite orolig, ska jag verkligen klara av 2 barn? Med en son som är i VÄRSTA trotsåldern just nu, och så går jag en utblidning till konditor och börjar 5 på morgonen, så är jag lite trött just nu, och undrar hur denna graviditetan ska gå... Jag har ingen aning om min SGI heller, då min arbetssituation var lite annorlunda innan jag började plugga, sedan sist.. och jag hade inte skyddat min tidigare SGI... men hoppas bara allt är bra. Känns på så sätt gnaska bra att få till sommaren, då kan man bara relaxa och ta det lugnt.. Man behöver nog inte så mycket pengar om man bara ligger och solar och myser under ett parasoll med sitt knyte.
Hoppas man kan vara med här, kanske lära känna lite folk och snacka lite krämpor och oförstående människor (och sambo's kanske... ) Ha en bra dag!