Juli bebis 2012
Lördag blir utflykt till gräfnäs med grill hos bror på en. Söndag putsa fönster och fixa barnpoolen plus fira min mamma. Jag blir förvånad om jag blir grattad på morddag.
Lördag blir utflykt till gräfnäs med grill hos bror på en. Söndag putsa fönster och fixa barnpoolen plus fira min mamma. Jag blir förvånad om jag blir grattad på morddag.
FroggyL: bor utanför Borås. Min bror har köpt hus i gräfsnäs
Vet inte adress men det är vid parken/slottet. Man ser sjön. Tåget går genom trädgården.
Hur stället ni er till alkoholfritt ??? Mannen köpte hem alkoholfritt rose vin, men det är 0,5 % alkohol i. Vad tycker ni ?
Ja vad bra att ni upplyst mig. Kände mig som en skit som drukigt "alkoholfritt". Nu känns det ju bättre.
Nu börjar hjärnan funka igen. Har varit sjukt seg idag i värmen. Det tycks bli värre ju fler dagar som går. Legat framför bordsfläkten och pustat idag.
Jag gillar den ölen också tydligen efter vidare "forskning" blir juice och yoghurt en del alkohol i magen. Det äter jag ju varje dag :D.
Om jag minns rätt så luktade vattnet lite "sötare" och var ljust ljust rosa. Men det var ju 03 så det har gått några år.
Jag kissar lätt ner mig lite när jag nyser eller hostar. Känns så där kul när man inte är hemma.
God morgon på dig med.
Efter massage x 2 och varm dusch kan jag röra på mig. Hade då ont i ryggen från nacken ner mellan skuldrorna att jag inte kom ur sängen.
Nu känns det lite bättre. Blir nog en bra dag.
Hoppas du blir av med sakerna frusandra.
Ha en fin finer dag
Apropå män som är oromantiska. Japp har en sådan jag med, men han är toppen på vardags saker. Lagar sällan mat kan jag säga . Plus en hel del annat. Men jag efterlyser lite mer romantik !!!!
Nu har jag tagit saken i egna händer. Bokat hotellnatt till min födelsedag och ska boka middagsbord också . Behöver fylla tiden med saker, nu så här mot slutet så att tiden går.
46 dagar kvar !!!
Det är grymt skönt att inte jobba, hade inte pallat med att stå och operera nu. Men orkar inget hemma heller vilket kan göra att det blir gör segt. Idag har jag förflyttat mig från sängen passerat frukost i köket och satt mig i soffan . Men tiden kommer inte gå snabbt! Borde hitta på något mer än städa här hemma.