Juli bebis 2012
Se där ja ! Nu är jag INTE trött :-/... Attans. Då har jag ändå inte sovit mer än på fm. Har rensat och boat hela dagen .
Ja ja, ligger och myser och känner sparkar (fötter) både högt och lågt
Se där ja ! Nu är jag INTE trött :-/... Attans. Då har jag ändå inte sovit mer än på fm. Har rensat och boat hela dagen .
Ja ja, ligger och myser och känner sparkar (fötter) både högt och lågt
Vilken helg . Igår var det 40- års fest för en kollega med massa god mat och gott sällskap. Upp tidigt idag för att åka till hagabadet för spa med en vän och sen lunch på franska cafet med god efterrätt.
Som om det inte vore nog så blev det till att åka hem till annan god vän och grilla och tjöta skit.
Imorgon blir det mys med barnen och mannen. Finns det någon ork kvar efter dessa dagar så skall jag bädda i spjälsängen . Skönt att komma iväg lite.
Va fan !!!!! Grrrrrr.... Äntligen så har sakerna till sängen torkat å jag skall få bädda. Så har spjälsängsskyddet från Ullared krympt . Passade innan tvätt och står att man kan tvätta på 60. Så sur och irriterade nu !!!! Går ju inte direkt åka dit å klaga.... Morrrrrrr
Charlottetott; tack för tipset. Skall maila imorgon.
Trolla; jag har också gott om plats verkar det som. Vet inte hur många ställningar till den här bebisen behöver testa innan den hittar rätt.
Mått lite halv illamående nu på em. Trött som bara den och en del förvärkar. Känns att det är höggravid man är och inget annat. Önskar magen kunde sjunka lite så kanske det blir lättare att andas. Pratar i stötar för att jag inte får luft låter konstant andfådd.
Nedräkningen har definitivt börjat. Om jag orkar så skall bebisväskan packas i veckan. Skall ta och köpa hygienartiklar till min väska också. Kommer väll inte behöva så mycket. Misstänker att man inte får bli så långvarig när det är trean om allt går bra.
Smulan : vad fint pappi gör . Jag har också lejonfilten. Den är jag mest nöjd med !
Sajo: känner igen mig i det du säger. Mannen drar ett stort lass nu här hemma.
Tur det finns någon som orkar. Jag har visserligen gjort en hel del i helgen. Ville passa på för denna veckan slutar barnen skolan så nu blir vi hemma allihopa. Lugnet är slut . Hoppas så att värmen kommer tillbaka så kan man spendera tiden med att bada.
Först skall vi ta oss igenom en vecka av avslutningar och klassträffar, pust.
Hinner inte vara gravid just nu känns det som. Tur att bebis gör dig påmind ibland och livmodern med sina förvärkar.
Sajo; gnäll på. Det är bra att få gnälla någonstans. Tycker synd om dig. Jag blöder en del jag med efter nr 2 Inge vidare kul alls.
En liten : fattas ca 10 cm på Spjälsängsskyddet. Har lugnat mig lite och försökt kamouflera det. Skall ändå ta bort ena sidan sen på sängen.
Grahnkotten : dom har billiga amningskuddar på gkås. Har aldrig haft någon men tror att det kan vara riktigt skönt för axlar och nacke,
Jag har fortfarande inte fått svar på min sgi. Kanske dags att ringa och höra vad som händer.
Ps: vaknade nu snacka om att sova länge. Var bara uppe och körde barnen sen somna jag om. Dags för frukost :D
Varning för gnäll !!! Men fasen vad tungt det är idag. Så mycket ärenden och saker att fixa inför alla avslutningar, begravning och fester denna vecka ... Plus tusen andra saker. Är sååå jävla trött och vill helst ligga på soffan och gråta liten skvätt. Men är själv med barnen och mannen kommer sent ikväll. Orkar knappt till toa. Till råga på det så är jag öm i magen och bebisen är alldeles för lugn.
Så nu är det färdig gnällt !
Sajo: förra veckan var jag med onaturligt trött. Bara sov och sov . Tyckt att helgen varit bättre dock men är fortfarande trött. Men inte dom en zombi.