EllaBella02 skrev 2012-10-17 20:50:38 följande:
Här äter vi minst 4 gånger per natt, så du är inte ensam. Jag försöker att stå ut och fortsätta med helamningen då vi börjar lite smått med vanlig mat nu och smyger in det lite försiktigt. Tror att det blir nya sovrutiner sen när de äter mer vanlig mat : )
Min son åt 2-5 ggr per natt tills han var 15 månader! haha. Så nå större hopp att tösen ska sluta nattamma har jag inte än på ett bra tag

Jag tycker mest att det är mysigt med nattammandet. Vi samsover. När hon gnäller stoppar jag in tutten och sen blir det tyst. Har ingen aning om hur många gånger hon äter? Jag sover under tiden
Jag blir så deppig och trög om jag inte har nåt att göra när jag är mammaledig så jag började plugga på distans. Hellre det än hushållssysslor dagarna i ända... Är det fler som pluggar?? Jag ska försöka skriva kandidatuppsats till VT. alltså försöka... Sen OM det går är en helt annan fråga... Blir det tufft får sonen gå fler timmar på förskolan. Men han är 3,5år och underhåller sig själv så jag tror mest det är lillan som kommer leva om.