Inlägg från: juliaannaeva |Visa alla inlägg
  • juliaannaeva

Juli bebis 2012

Inatt har min tös "vaknat" två gånger en gång 00.30 o Vritt och vänt på sig o varit ledsen så jag har fått buffat henne på rumpan, men hon slutade inte så jag fick lägga henne hos oss till hon kom in i djup sömn... Sen la jag tillbaka henne. Men nÅgon som vet hur barn ser ut när dem mår illa?? Hon fiser lite men inte så mycket vid dessa tillfällen :S
    Sen vakna hon o illskrek 05 men då var hon nog lite hungrig...
    Hon är ju lite snörvlig fortfarande de kanske är näsan som är obehaglig?

• juliaannaeva

Hoppas ni mår bra!

Själv provade jag o lägga Tyra i sin säng innan hon somnat, hon låg där och greja lite o sen börja hon gny lite då la jag handen på hennes mage och vips så Stensov hon! :o o jag är helt i chock :o

• juliaannaeva

Min tös lägger sig mellan 18.30-19.30 men vaknar alltid när vi går o lägger oss (hon har sängen precis intill mig) hon somnar själv utan att protestera men vaknar alltid så. Igår skulle jag prova att inte ge nig o låta henne få sova i sin säng men efter 2 timmar gav jag upp :( hon sov hos mig mellan 21-01 sen resten i sin egen säng. Är det någon som vet om de kanske kan hjälpa att flytta sängen till ett eget rum eller en bit bort? :)

• juliaannaeva

Jag blev aldrig flyttad. Hade bf 27/7 men fick ju en tös 25/7 ikväll ska vi prova o byta sida i sängen! Alltså jag o mannen för o se om Tyra vaknar nu när vi ska sova! Undra jag om hon kan ha strulat på natten pga. Tänderna som visst är på väg!
    Idag har hon varit väldigt mycket ledsnare än vad hon brukar men de kanske förklarar de med tanden! :) nu ska vi sova här, hoppas alla får en god nattsömn och att våra bebisar är tröttna godnatt!

• juliaannaeva

Hmm! Jag o mannen bytte säng plats igår, gissa vem som sovit mellan 19-05 utan att vakna????
    Antingen så funka det att jag inte låg så nära eller så var de att tanden brutit igenom... Men skönt o få sova själv :)

• juliaannaeva

Jag har bytt till 2 men det var för att se om hon tog flaskan då eftersom hon inte gillar ersättningen, men det funka inte heller.har provat välling men det tycker hon inte heller om... :( nu reder jag gröten med 2:an på kvällen och sen har jag kvar av 1:an så de reder jag gröten med på morgonen men kommer inte köpa 1:an något mer!

• juliaannaeva

SessanM: sover du o bebis nära varandra? Tyra gjorde likadant men jag har lagt mig på mannens sida. O det har funkat för oss :)

Svar på tråden Juli bebis 2012