Inlägg från: millifjor |Visa alla inlägg
  • millifjor

Juli bebis 2012

Kul för er att det är på gång!
    Inte ett dugg avis...
    Trodde mitt var på G igår kväll, fick en massa värkar, gick då en promenad o när vi kom hem igen så försvann allt
    Så nu sitter man här igen o bara mår illa i vanlig ordning, blir snart galen på dessa förvärkar!

• millifjor

Jag är nu på +2 dagar
    Ja man blir ju inte bara liiiite avis på alla som fått, man blir galet avis, nästan så att man tror att ungen kommer stanna här inne för all evighet,haha.
    Men nu har jag ätit en kexchoklad så då mår man lite bättre igen, har känningar hela tiden men det blir ju inget av dem, får väl glatt vänta!
    Kom på en annan grej med, att vi har ju fått kämpa för denna bebis i en massa år så jag ska väl ändå vara nöjd att jag till slut blev gravid, det kunde ju fortfarande ha varit så att man gått o väntat på plusset nu, så jag ska njuta den här sista tiden, det är ju kul att vara stor, tjock och inte kunna röra sig osv

• millifjor

Grattis till alla nya bebisar!
    Här är det varannandag värkar, trodde det var på g i tisdags med en massa värkar men de dog ut, samma sak i torsdags
    O sen igår tog det fart igen o höll i sig ett bra tag, för att sen avta när jag gick o la mig...i idag är det lugnt igen. +4 idag då...

• millifjor

Grattis till bebisen!
    Sitter på en bänk o tittar ut över havet o bara längtar efter min knodd, men hon jävlas redan med morsan sin o vägrar att komma ut!

• millifjor

Ännu en dag snart till ända, max tio dagar kvar då, får väl se det som nåt positivt Kan ju bara hålla tummarna att tiden går fort, haha

• millifjor

Pratade med min mamma nyss, hon tror att om jag bara slutar att fundera och känna efter så mycket så kommer bebisen vilja att komma ut snart. kan det vara så att man vill FÖR mycket att kroppen typ blir stressad och inte slappnar av ordentligt så att allt tar fart. Försöker ju vila o så men emellan vilorna ska jag alltid ha nåt att göra, typ träffa vänner, städa, rensa, baka osv...

• millifjor
    juliaannaeva skrev 2012-07-23 23:46:15 följande:
    Här har värkarna avstannat helt o enbart rygg o typ mens smärta kvar.... Någon som vet hur länge man kan vara utan slempropp?
    Jag har hört att slemproppen kan försvinna veckor innan förlossning, även att den kan återbildas...min har lossnat i omgångar i typ 4 veckor nu o jag har fortfarande inte fått min bebis...
  • millifjor

är det bara lilla jag kvar här nu då som inte fått min unge!? är på +7 idag iaf och det känns ju kul - NOT!

• millifjor
    grahnkotten skrev 2012-07-25 09:03:54 följande:
    Grattis juliaannaeva!

Jag är kvar å bli troligen sist;) 31 juli som BF!
    Då är vi två då iaf
Svar på tråden Juli bebis 2012