Inlägg från: millifjor |Visa alla inlägg
  • millifjor

Juli bebis 2012

Känns skönt att inte vara ensam börjar bli skapligt less på o vara gravid, o nu har man svällt upp som en vattenballong me, kan ju knappt gå :-/

• millifjor
    Nicolee skrev 2012-07-25 11:12:19 följande:
    Jag är kvar, är på BF + 3 idag :/
    Okej, 4 stycken iaf, känns lite bättre då när man slipper vara ensam iaf vi får stötta varandra att palla de här sista dagarna/veckorna även om det känns som om det är en evighet kvar!
    Idag har jag även börjat fundera på om jag verkligen är gravid, kanske bara har blivit tjock,hehe
  • millifjor

Städa är bara att glömma för mig, det enda jag orkat idag var att ta bilen ner på stan i köpa en stooor kulglass o nu e jag hemma igen o ska stoppa fötterna i en kall balja, sjukt tjocka har de blivit av värmen!

• millifjor

Grattis till bebisen!
    Själv sitter jag nu med fötterna i en balja med iskallt vatten och äter upp godiset jag packat ner i BB väskan, kommer ju ingen unge ändå...

• millifjor

48 h med värkar mellan 5-10 min emellan, de blir inte tätare, börjar bli skapligt less och trött, trodde inte att man kunde gå såhär länge utan att det tar fart ordentligt
    +10 idag då....

• millifjor

Ringde förlossningen vid 4 typ, men de har ingen plats! Nu kommer värkarna med 5 min mellanrum typ i vi har även en timmes bilfärd till BB...

• millifjor

Danderyd i sthlm ska vi till. Ska nog ringa snart igen, värkarna kommer fortfarande med 4-8 min mellanrum men jag börjar bli galet trött nu, har ju inte sovit på mer än två dygn, bara några minuter hit o dit typ så man undrar hur man ska orka trycka ut en unge...vet ju heller inte hur länge man kan eller ska gå med dessa värkar...

• millifjor

Igår 17.50 kom äntligen vår tjej till världen! 60 timmar kämpade jag hemma först o sen till slut blev vi inskrivna på BB 13.20, sen vart det rally ut alla mår bra och hon har väldigt starka lungor!

• millifjor

Ligger på bb hotellet nu med en skrikandes bebis, hon har så svårt att få grepp om mina bröstvårtor, de är alldeles för platta har precis skickat iväg maken för att köpa en amningsnapp, nån som har nån erfarenhet av sån?

• millifjor

Nu har barnmorskan varit här och tipsat lite om amningen, fungerar mkt bättre nu redan! Blir nog amningsnapp senare ändå men ska försöka ett tag till iaf! Imorgon får vi åka hem och det ska bli så skönt, längtar till det nya livet hemma

Svar på tråden Juli bebis 2012