Inlägg från: millifjor |Visa alla inlägg
  • millifjor

Juli bebis 2012

froggyL skrev 2012-06-22 07:21:54 följande:
    Min bm sa att kroppen bara klarar en, så du kastar bort pengarna på å äta två samtidigt...
    men min BM säger att jag ska ta två, jag äter två varje dag...konstigt att de säger olika, vem ska man då tro på?
  • millifjor
    momster skrev 2012-06-22 00:14:15 följande:
    Millifjor : har haft ganska struliga graviditeteter och min astma är inte den bästa så då kan jag förhoppningsvis ta medicin innan så kroppen orkar med en vanlig vaginal förlossning. Sen är han ju redan så pass stor och jag törs inte riktigt trycka ut en 5 kg baby.
    aha okej, hoppas det sätter igång då för din skull!
  • millifjor
    ToKar skrev 2012-06-22 07:48:01 följande:
    Det gjorde jag med förra grav. då en inte räckte. Då ökade värdet väsentligt så jag tror på att det funkar iaf
    ja jag fortsätter med två, mina värden har ökat med då, de gjorde de inte när jag bara tog en, har ingen lust att ha dåliga värden o vara toktrött såhär mot slutet av graviditeten,man ska ju orka trycka ut knodden med

Glad Midsommar allihopa, nu ska jag åka o dansa runt stången - NOT!
  • millifjor

Ett steg närmre, kliver in i v. 37 idag (36+0)

Tycker bebis kan komma ut om någon vecka eller så, då kan jag o maken vara lediga länge tillsammans, han får nämligen ta sin semester i samband med födseln, så han blir hemma en sisådär 7 härliga veckor tillsammans med oss

Har också sovit illa inatt, vaknat och varit uppe en hel del, mår dock inte så dåligt, bara att jag kan inte sova, funderar på att gå o lägga mig snart igen o testa, det regnar ju ändå ute här nu!

• millifjor
    Cizzi86 skrev 2012-06-24 15:57:43 följande:
    Det blev en kille 8 dagar innan bf! Fick lite känningar på midsommaraftons morgon men oregelbundna värkar hela dan. Runt halv nio på kvällen tog de fart i styrka och täthet. Åker in halv elva och är på förlossningen kl tolv. Fy vilken jobbig bilresa med starka värkar. Va öppen 4-5cm till min lycka..förra förlossningen va jag knappt öppen 2cm när jag kom in och den tog 17 på förlossningen:/ 40 min senare va jag öppen 7cm så det gick undan. Körde stenhårt med lustgasen och kl 2 var det dax att krysta. Charlie föddes 02.05 3200g och 49cm lång:) sjukt fort!trodde inte alls jag skulle få tidigare för med storebror gick jag över 10 dagar. Vi mår iaf toppen här och imorrn blir det nog hemgång:D
    åh stort grattis! jag blir så avundsjuk, idag har jag verkligen ruttnat på att vara gravid!
  • millifjor
    Wijkstrom skrev 2012-06-27 07:53:32 följande:
    Hej allihopa! Jag har följt den här tråden för skoj skull den senaste månaden iaf, o ja känner igen mig i allt ni skriver!! Är idag i v37 (36+3) idag. Tänkte kolla om ja kunde hoppa in så här på slutet? Jag e såå avis på er som redan fått era små underverk! Kan ju berätta att jag heter Denise och bor med min sambo, vi väntar vårat första barn och är överlyckliga!
    Bara att hoppa in jag är också i v 36+3 så vi har samma datum första barnet för mig med, kul och se vilken som vill komma ut först!
  • millifjor

Jag har skrivit en lista med de saker jag vill ha med, kan inte heller packa ner några sköna kläder typ då jag använder allt nu bebisens prylar är klara o väntar på att läggas ner i en väska bara, annars hinner man nog plocka ihop allt när det drar igång, hoppas jag! Funderar iofs på att lägga ner sånt som hygienartiklar, bh-inlägg o sånt för det har jag ju extra av nu, så kan man bara rafsa ihop mjukisarna innan man drar in

• millifjor

Idag är jag galet trött, gifte mig ju för en sisådär 8 månader lite hastigt och hemligt för alla utom min syrra och makens brorsa, för att jag o maken skulle ställa oss i adoptionskö eftersom det inte blidde någon bebis under de 2,5 åren vi försökt, men en vecka innan så fick vi plus på vår lilla sticka (läs 8 stickor ) efter en lyckad makeinsemination
    Så igår överraskade mina tjejkompisar mig med en möhippa! Så himla mysigt hade vi hela dagen, de kindnappade mig vid tio typ och jag var inte hemma förrän 12 på natten, så idag känns det typ som om jag vore bakis
    Så nu är jag verkligen redo för bebis, går in i v.38 idag

• millifjor

ojoj värst vad ni skriver jag är kvar med, bf 21 juli, låååååångt kvar känns det som!

Grattis till alla nya bebisar!

Svar på tråden Juli bebis 2012