Inlägg från: millifjor |Visa alla inlägg
  • millifjor

Juli bebis 2012

Mitt avslag försvann nästan helt efter 2,5 veckor det känns toppen!
    Nu vill jag bara att kroppen ska bli lite mer som förr så man orkar ut och gå, vill ju träna!

Var på amningsmottagningen idag och det var ingen bröstböld, så nu ska jag bara amma på som tidigare så jag får igång det andra bröstet så jag slipper köra all lass på det ena, börjar bli en skapligt nött bröstvårta nu,haha.

• millifjor

Vår tös kräks ibland, men det är oftast om hon fått mat på flaska

Inatt har varit en magnatt, hon har gnytt mest hela tiden och inte velat komma till ro, vaknat typ 1 gång i timmen, jobbigt när de har så ont i magen och man inte vet vad man ska göra åt det

• millifjor

Hur känsligt är det egentligen med vad man själv äter och hur ont bebis får i magen sen? Har en tjej me bråkig mage på kvällar o nätter speciellt.

• millifjor

Kul!
    Hur mkt ska en bebis bajsa egentligen? Har bytt 7 bajsblöjor från typ 9 igår kväll tills nu, fortsätter det såhär blir hon dyr i drift

• millifjor

Gå utan bh!
    O vår tös har skrikit från och till heela natten, ont i den lilla magen så nu är man lagom pigg!

• millifjor

Aaaah tror jag blir galen! Har bott hos svärmor o svärfar sedan i tisdags o börjar nu längta hem! Instängd i ett litet sovrum med en skrikandes bebis tär på krafterna,haha! Men har man klarat det här så klarar man nog allt sen

Svar på tråden Juli bebis 2012