Juli bebis 2012
Åh kalas, är det du som fyller år?
GRATTIS 
Min yngsta lilla trollunge fyller 5 år nu på måndag (13 feb)
& den stora får äntligen fira en riktig födelsedag (sin 3e) men hon blir 12 år den 29 februari...
Åh kalas, är det du som fyller år?
GRATTIS 
Min yngsta lilla trollunge fyller 5 år nu på måndag (13 feb)
& den stora får äntligen fira en riktig födelsedag (sin 3e) men hon blir 12 år den 29 februari...
Känns som om mina tänder blir sämre och sämre för varje gång jag är gravid.Än så länge är det bara jag och lillasyster som kramar om magen, den stora tycker vi är pinsamma!
Sammandragningar har jag hela kvällarna... ligger o andas o andas... jag låter säkert helt knäpp, men kroppen vill att jag gör så!
Usch, ligger under täcket fortfarande med våt duschturban, men det va så kallt nere i källaren efter duschen att jag sprang raka vägen o kröp ner i sängen... Men måste ut nu i kylan och hämta hem trollungen från dagis!
Där har vi också ett problem! gubben är ju fd Saabanställd han blev ju mer eller mindre uppsagd i dec.
Lillasyster gick då ner till att bli 15-timmarsbarn, men tiderna passar inte vår trötta familj 8-11, så hon har vart hemma med pappa större delen av jan och hon har bara vart där vid två tillfällen i feb, i går o idag.
Nu till saken hör att vi betalar fortf. full taxa!
Jag fick det muntligt att det var 8-11 som gäller, själv hade jag gärna gått på 5 timmar 3 dagar/vecka men nej 8-11!
så när vi fick ett schema som vi skulle fylla i blev det fint hängande på kylskåpet och inte mer med det... varför skriva i ett schema som redan är fastställt men inte funkar för oss?
Gissa om jag blev på dåligt humör i går när räkningen för barnomsorgen damp ner... vi betalar fortfarande för 40 timmar/v.
Grrr...
Åh ni pratar namn... Viktor om det är en pojk & Vera om det blir en tjej... Mina förslag... släpper inte in gubben... inte än i alla fall!
Mina två första graviditeter förflöt väldigt lika, inget illamående och lika magar...
Nu har jag ju mått illa och jag tycker magen sitter högre denna gången... så denna skiljer sig.
Lillasyster och bebis i magen har samma pappa.
Lyckades inte slita mig från datorn...
Belliis- Har du testat att ligga lite halvt på mage med ena benet högt uppdraget, det är min favoritställning just nu!