Inlägg från: anjiali |Visa alla inlägg
  • anjiali

Juli bebis 2012

En fråga ! Har bf 16:e och undrar om ni som ligger där omkring har en mage som sjunkit ??? Min är gör högt upp fortfarande. Vill gärna att den vandrar mer lite.

Imorgon skall jag och mannen till götet och gå på bio, äta på restaurang och sova på hotell . På lördag blir jag hela 35 år, så då blir det kalas. SEN får bebis gärna komma om någon vecka efter det. Runt midsommar vore väl ok ??!! Kommer aldrig hinna boa färdigt ändå .

• anjiali

Tänker att magen kanske kunde sjunka även om bebisen inte fixerat sig ??? Men så kanske det inte funkar.

Inga skattepengar idag heller. Hade suttit fint med allt vi skall göra i helgen.
    Ha en fin helg allihopa och ta hand om alla fina magar !

• anjiali

Ååå sitter i bilen och kan inte ringa banken. Hoppas hoppas !!! Underlättar helgens firande en hel del!!! Ge mig en bank !

En liten: en förlossning är inte den andra lik
    Och förutsättningarna för omföderskor är stor skillnad. Hoppas du kommer hinna få vila och finna något sätt att minska din oro. Kram

• anjiali

Jag har på gynavdelning givit cytotek till kvinnor som gjort abort eller fått missfall där fostret är kvar i livmodern. Vid abort ger man ett annat läkemedel först som skall avsluta graviditet sen cytotek för att starta utdrivning. Hade ingen aning om att det gavs till igångsättning :0 !!!
    Trodde även att men ger syntosynon efter förlossning för att livmodern skall dra ihop sig inte cytotek.

Bra att veta !!!

• anjiali

Hejsan. Hade en mycket mysig kväll igår i götet med mannen min. Tyckte dock att bebisen var väl lugn i magen. Men när vi kom till hotellet så satte det fart i magen. Vet inte om det var den starka Thai maten. Kunde ta tag i delar av bebisen som stack ut :0. Hur tunt är lagret in till bebisen egentligen ??? Kändes papperstunt igår. Någon mys stund blev det inte tal om med den cirkusen i magen.

Dagens födelsedags kalas blev inställt. Min lilla tjej har fått magsjuka :-/... Hoppas slippa bli smittad denna gång. Känns inte så viktigt att fylla år ändå. Min stora dotter sa att jag fyllde 53 år :p... Hon vände siffrorna lite fel hehe :D

Hoppas ni mår bra !

• anjiali

Tack !! Vad gulliga ni är . Har varit en super helg trots magsjukan. Kom precis hem från konsert med syster sol och kapten röd. Nu är det fullt ös i magen. Verkar bli en nattsuddare till bebis.

En liten : hur går det ???? Hoppas bebisen stannar ett litet tag till.

• anjiali

Jag skriver gärna upp mig på datumet när det är fullmåne. Då är jag 38 fulla veckor :D

Mitt boande har gått över styr. Har så mycket idéer och planer. Min stackars man ser smått uppgiven ut. Idag engagerade jag hela familjen som var här och fikade. Dom fick bära och släpa möbler. Borde finnas skyltar att sätta på dörren. Istället för varning för hunden borde det stå, varning för boande gravid kvinna . Ingen går härifrån utan att fått hugga i och göra något.
    Vi får visserligen gjort mycket mer än vi gjort på år och dar. Men måste nog spara på mannen lite.
    Ps: imorgon skall jag köpa spackel och målarfärg :p

• anjiali

FroggyL: du är välkommen in på kontot är dock rädd för att det inte finns nått att se . Vet knappt vad jag har för inställning. Skall kolla under dagen på datorn. Våran dator har varit iväg på lagning och befinner sig nu hos min bror för formatering. Har en super seg och värdelös dator så länge. Är bara inne med telefonen och skriver på forum.

Första dagen på sommarlovet . Härligt !!! Stor tösen sover än !!! Tror min sann att jag bäddar ner mig en stund till.

• anjiali

Välkomnar nya till gruppen :D ingen nämnd och ingen glömd.

Engla80 : skönt att allt annat var bra. Det kommer säkerligen rätta till sig med tiden och ni slipper operation.

Nu tror jag man kan komma in på mitt konto. Men det finns inget att se :p.

• anjiali

Å jag vill också föda innan den 16:e. Men självklart inte för att det är nått som krånglar. Tycket det börjar bli apsegt å tungt nu. Orkar knappt röra på mig. Men det måste jag för att ligga på soffan med två barn hemma som bara bråkar när dom inte har något att göra. Alla tips på aktivering av barn mottages gärna. Det känns som en evighet tills det är dags :-/... Kanske borde boka in en minitripp någonstans ??!

Svar på tråden Juli bebis 2012