Inlägg från: anjiali |Visa alla inlägg
  • anjiali

Juli bebis 2012

Denna dagen har gått i trötthetens tecken. Skulle nog kunnat sova hela dagen. Men även bebis är lugn . Gillar inte detta alls. Visst rör det på sig en del, men hade velat ha lite mer aktion. Hoppas morgondagen är lite mer energi fylld.

• anjiali

Ilningar. Jag önskar att jag hade mer. Då kanske min bebis också kan fixera sig och komma längre ner. Inget att hoppas på med nr tre kanske. Magen är högt upp som bara den. Tror även bebis snurrar runt fortfarande. Får inte ihop buffarna med kroppsdelar. Dom byter plats och karaktär fortfarande.

• anjiali

Var på jobbet en snabbvisit och lämnade av lite papper. Mina kollegor tyckte jag såg så pigg ut !!! Tänk vad skenet kan bedra fick tvinga mig ur sängen med våld idag igen. Någon annan som är obotligt trött nu på slutet ? Känns som den första tiden när man deckade av vart som.
    Sitter och glor på skräp tv men borde ta tag i det sunkiga huset.

• anjiali

Säkert adrenalin påslag. Tur du inte ramla på magen !!!

Tröttheten jag pratar om är enorm. Har sovit flera gånger idag. Fortfarande helt nockad :-/. Har varit så här sen i söndags. Järnvärdet var 105 förra veckan så jag vet inte om det är det ??? Vet inte om det är något jag behöver kolla upp ???

• anjiali

Oj, många som börjar få känningar nu. Spännande ! Snart kanske någon snusar på sin bebis. Min får ta och stanna tills efter den 9 juni så vi hinner med vår barnfria kväll med hotell. Sen är det förmodligen skara sommarland den 16 juni om väder är ok. Japp sen tror jag nog inte det är så mycket mer. Då får bebis gärna börja förbereda sig på att komma. Om den har huvudet ner vill säga :o, inte helt säker på det.

Angående trötthet så tror jag dom kollat sköldkörteln i början, men är inte säker. Järn var ju 105 förra veckan. Idag måste jag orka hålla mig vaken. Får ju lunchbesök av två vänner och måste städa och handla plus laga lunchen ! Hoppas verkligen på lite mer energi.

• anjiali

Mina inlägg försvinner :-/...irriterande !

Momster: Hua vilken historia !!! Tur att det gick bra.
    Vicki: hur gick det ??!

Jag har 105 i hb och det sa dom inte mycket om, mer än glöm inte järntabletterna. Jag har ju varit helt slut och bara sover och sover. Undra varför dom har så olika rutiner :-/....

• anjiali

He he... Hittade dom (inläggen) i juni/juli tråden !!! Skyller på graviditeten

• anjiali

Jaha.... Då har man sovit bort en dag till . Tycker inte om att vara så här trött. Skall jag ringa och fråga ??? Var ju bara en vecka sen jag tog järn och då var det 105.

Verkar vara olika kvalisort på de där boxarna. Tycker mest jag fått reklam och ett par nappar. Väntar på att kronan skall öppna där jag bor. Får man boxar på bb också ???

• anjiali

Ja kanske skall göra det. Om inte annat är det sjukt deppigt att vara så trött. Vill ju göra klart här hemma orka ta hand om mina barn. Idag skulle jag åkt till Ikea. Här sitter jag helt yrvaken med håret på ända.
    Mins inte att jag varit så trött tidigare graviditeten.

• anjiali

Niferex en om dagen. Varför tar det emot att ringa ??? Vill liksom inte vara till besvär om det inte är något. Helst ha svaret innan jag går dit. Hummm... :-/

Svar på tråden Juli bebis 2012