Inlägg från: FruSandra |Visa alla inlägg
  • FruSandra

Millifjor
    Jag ska skriva tillsammans med min bm.. Men ja har skrivit ett eget också som jag vill ha me.. Kommer glömma hälften när vi ska skriva de på måndag...

• FruSandra

Millifjor
    Självklart behöver man inte skriva nåt brev :)

De e ju bara om man har nåt speciella önskemål..

• FruSandra

Härligt med fast tjänst!

Ja får alla journalpapper i pappersform som jag stoppar i en mapp. Men de är för att ja går hos bm i Sthlm län, men ska föda i Sörmlands län..

Kanske en dum fråga, men hur vet man om slemproppen börjat lossna??

• FruSandra

Varning för äckel...

Ja har de senaste dagarna fått tjockare/ krämigare flytningar, kan de va början på proppen?
    Eller märks de markant som en älflytning typ?

• FruSandra

Idag har en tjej tagit fantastiska bilder på mej och magen. Trots att ja gått upp 20 kg så kan de ändå bli så sjukt fint. Jag älskar dom och längtar att få se de andra...
    Kika gärna in :) frusandrasjoberg.blogg.se

• FruSandra

Hannavirrpanna
    Tack så mycket :) ja va ganska underviktig innan, vägde bara 47 kg till min 170 cm långa kropp.. O nu väger ja 68 :)
    Folk som inte sett mej tror att jag bara har fått en kula :)
    De ska bara veta ;)

• FruSandra

Jag blir alldeles förvånad när ja hör hur vissa av era karlar beter sig...
    Min make gör allt och mycket därtill för mej.
    Han frågar hela tiden hur ja mår/ känner/ vill ha nåt. (ät/drickbart samt massage)
    Han frågar om de finns nåt han kan göra för att underlätta för mej när ja tycker de är jobbigt.
    Han är verkligen där för mej till 120% och jag är så glad och tacksam att jag har denna make.
    Trots att jag kan stå o skrika och skälla på honom så ger han mej en kram och ofta säger han att han mer än gärna skulle byta med mej för att ja skulle slippa ha ont och allt därtill..

• FruSandra

Nu har klockan passerat 00.00 så jag passar på att välkommen v 38 nu :) 20 dagar kvar :)

Svar på tråden Juli bebis 2012