Inlägg från: FruSandra |Visa alla inlägg
  • FruSandra

Juli bebis 2012

Ja vet inte hur o vad ja ska göra.. Jag har onda sammandragningar som sticker till som mensvörk plus konstant stenhård mage.. Mår dessutom illa :S
    Vill inte oroa mannen..
    Får ta 2 Alvedon o gå o lägga mej o se om de går över...
    Usch ja blir så orolig att ja inte ska veta när de är dax.. Alla säger bara att "Du vet när de är dax". Men de är väl ingen som vet min smärttröskel.. Allas e ju olika :S

• FruSandra

Tack för era svar tjejer.. Natten har vari ett helvete och nu ska ja ringa förlossningen o se vad de säger...
    Känns så dumt bara.. De känns som att man tar upp deras tid :S

• FruSandra

Ja åker in på förlossningen snart... Försöker få i mej lite frukost...

Återkommer sen... Gaah! Tänk på mej! :S

• FruSandra

Hallå alla! Tack för era lyckönskningar.. Dock falskt alarm.. Blev hemskickad igen med citodon..
    2 barnmorskor som försökte känna tappen, men den satt för långt bak.. Vilket tyder på att de inte är på g än..

• FruSandra

Ellabella
    Jaa hoppas kan man iaf... Men fyyy vad ont jag har!!
    Vill bara hem o vila nu.. :(

• FruSandra

Jag såg att de va nån som skrev nåt om nån app att klocka värkarna med..
    Vad heter den?

• FruSandra

Engla80
    Nää på tog för tidigt är de inte.. Ja har bf 7/7 ( om 17 dagar)
    Ja hoppas också smärtan ger sig snart.. Den har fortfarande inte gjort de, vilket ja tycker är konstigt.. Ja kan ju inte ha så här ont resten av tiden och ev 2 veckor över tiden?

• FruSandra

Sajo81
    Spännande vad e de för bil? Ja är också Påväg till etuna idag igen.. Dock inte till förlossningen denna gång utan till makens jobb... Vi ska lämna bil o hämta hans bil...

Känner mej rätt snuvad på gårdagens värkar.. Idag känner ja knappt nånting... Hade önskat att de blivit mer intensiva under natten.. Men tji fick jag.. Känns. Visserligen rätt skönt att kunna röra på sig lite...

Vermillion
    Jag vaknar flera gånger på nätterna.. Vid 2 och 4 behöver ja kissa och sen vaknar ja massa gånger där i mellan för att ja har förvärkar och behöver vända på mig. Och vid 3 och 6 har ja sån hiskeligt halsbränna sp då vaknar ja för se :(

RÄTT LESS...

• FruSandra

Med risk för att tiden inte finns imorn vill jag bara passa på att önska er alla en trevlig midsommar!

Kram från mej!

Svar på tråden Juli bebis 2012