Inlägg från: FruSandra |Visa alla inlägg
  • FruSandra

Jag och maken ledsnade på regnet idag.. Så vi packade ihop oss och är nu Påväg till Vingåker Factory Outlet :)

• FruSandra
    Ålder: 28år 
    Tillsammans med pappan till barnet? ja!  i 5 år, gifta i 3år på tisdag Hjärta
    Jobbar med/ pluggar till/ arbetslös: Barnskötare på förskola sen 10 år tillbaka.
    Bor:  I drömhuset i Gnesta
    Barn sedan tidigare: Nej, 2 mf, och kämpat i 3 år så ÄNTLIGEN! .
    Drömmer om: En frisk familj, en lätt förlossning och drömmen om en egen inredningsbutik kommer väl alltid finnas
    Intressen: Inredning, trädgården, planetering, familj och vänner!
  • FruSandra

Ja glömde ju såklart ett av mina intressen :) bloggen :) jag älskar den och har bloggar sedan 2006. O den ligger just nu som 2 mest besökande bloggarna i Södertälje kommun :) kul tycker jag!
    Den får stor del av mina dagens timmar :)
    Http://frusandrasjoberg.blogg.se

• FruSandra

Ellabella
    Jag med!! O fyy vad less jag är ni på att vara gravid.. Jag vill bara ha ut min lille gosseman!

• FruSandra

Idag va ja hos bm. Allt är toppen och vi skrev en sammanfattning av graviditeten :)
    När ja kom hem fick ja ett ryck och klippte gräset!!! Gaag! Ja kommer ligga för döden senare...
    Men tänkte att bebis kanske ville titta ut lite tidigare... Ja är så sjukt less nu och han är ju klar.. Känns som han bara åker snålskjuts på mej nu :)

• FruSandra

Färdknäpp är inget för oss heller.. Trots att de är våra 3 åriga bröllopsdag idag ;)
    Istället blir de trädgårdsfix, ja ska plantera mina blommor, iväg med skräp till tippen och senare en picknick vid ett jättemysigt slott vid vattnet :)

• FruSandra

Jamtlandsstatus
    Så om man kör på färdknäpp så gör de ingen nytta om han inte kommer i en?

• FruSandra

Är de nån mer som får hård puls av sammandragningarna? Ja blir lite yr av dom för att pulsen slår så jäkla hårt... :S

Svar på tråden Juli bebis 2012