Juli bebis 2012
Juste, de finns nu fler bilder på bloggen från gårdagens fotografering :)
Http://frusandrasjoberg.blogg.se
Juste, de finns nu fler bilder på bloggen från gårdagens fotografering :)
Jag och maken ledsnade på regnet idag.. Så vi packade ihop oss och är nu Påväg till Vingåker Factory Outlet :)
Ja glömde ju såklart ett av mina intressen :) bloggen :) jag älskar den och har bloggar sedan 2006. O den ligger just nu som 2 mest besökande bloggarna i Södertälje kommun :) kul tycker jag!
Den får stor del av mina dagens timmar :)
Ellabella
Jag med!! O fyy vad less jag är ni på att vara gravid.. Jag vill bara ha ut min lille gosseman!
Idag va ja hos bm. Allt är toppen och vi skrev en sammanfattning av graviditeten :)
När ja kom hem fick ja ett ryck och klippte gräset!!! Gaag! Ja kommer ligga för döden senare...
Men tänkte att bebis kanske ville titta ut lite tidigare... Ja är så sjukt less nu och han är ju klar.. Känns som han bara åker snålskjuts på mej nu :)
Färdknäpp är inget för oss heller.. Trots att de är våra 3 åriga bröllopsdag idag ;)
Istället blir de trädgårdsfix, ja ska plantera mina blommor, iväg med skräp till tippen och senare en picknick vid ett jättemysigt slott vid vattnet :)
Jamtlandsstatus
Så om man kör på färdknäpp så gör de ingen nytta om han inte kommer i en?
Nu finns de nya bilder från gravfotorgaferingen på min blogg
frusandrasjoberg.blogg.se
Är de nån mer som får hård puls av sammandragningarna? Ja blir lite yr av dom för att pulsen slår så jäkla hårt... :S