Inlägg från: Tolle83 |Visa alla inlägg
  • Tolle83

Juli bebis 2012

Jag ringde min läkare idag... Jag ska dit den 11/11-11 Måste väl betyda tur va? Dock är jag bara i v 5-6 då så de kan varaa för tidigt att se nåt. Men sen skulle han resa bort och då skulle de inte bli förrän länge...

• Tolle83
    kulliz80 skrev 2011-11-01 05:42:01 följande:

hej jag vill vara med här , plussa nu på morgon , har inte våga testa förrän idag är idag i 4+6 vecka 5 ,
    vi har försökt skaffa bebis i 5 år , har 2 mf bakom oss , men nu hoppas vi verkar att du ska få stanna kvar...

Åhh vad härligt! STORT GRATTIS!

Låter som oss... jag är okså i 4+5 fast vu har "bara" försökt i  3 år. Också 2 mf i bagaget. Vi har blivit satta i kö för IVF ocj tanken va att vi skulle börja med de i januari... Jag hoppas vi slipper de nu :D
  • Tolle83
    ettplusett skrev 2011-10-31 21:39:23 följande:
    Hej allihopa. Dessvärre kommer jag att lämna den här tråden pga mf. Väldigt ledsamt men det är bara att gå på't igen ;)

Lycka till allihopa och jag hoppas att ingen av er drabbas av samma öde som jag.

Kram! 

Åhh jag beklagar verkligen!
    Du har iaf rätt inställning!

Styrkekramar till dej!    
  • Tolle83
    kulliz80 skrev 2011-11-01 06:20:25 följande:
    vi skulle oxå börjat med ivf i jan , Grattis till er oxå :D

Härligt! Nu får vi hoppas att vi slipper... De ska ju tydligen vara väldans procedur med masssa läkarbesök.. Jobbig att försöska förklara bort de till kollegorna när man inte berättat nåt.
    Jag hoppas verkligen de går vägen nu... 
  • Tolle83
    BebisVagga skrev 2011-11-01 14:00:20 följande:
    verkar inte bli en julibebis för mej.. plussade på testlagrets stickor.. men efter några dagar så testade jag igen med cb (idag) o den e helt negativt... så tror jag drabbades av en såndär kemisk graviditet eller vad dem kallar det för..

bim på söndag.. men har gett upp hoppet..

Men du, om du har BIM först på söndag kan testet knappt stämma.. Då har ju ägget kanppt fäst? De är väl ungefär en vecka innan mens de fäster om man har lutefasen på 14 dagar...

Eller har jag fel? bara en tanke.... 
  • Tolle83
    Bragdoll skrev 2011-11-01 16:14:25 följande:
    Madlin:
    Jag gjorde som du tyckte och körde på ett CB-digital med veckoindikator idag. Det stod gravid (surprise ;P) och 2-3 veckor. Min gissning är iaf att ägglossningen var runt den 18:e, och det har jag trott hela tiden.. verkar vara en helt okej gissning då va?

Vecka 5 idag isf. Har inte ringt mvc än.. tänkte vänta en liten stund till. 

Vad roligt jag fick lika dant, och jag hade ÄL den 19 de :D
    Blir du också 10 juli? 
  • Tolle83
    Bragdoll skrev 2011-11-01 19:40:33 följande:
    Japp! Nu går jag och väntar på att det ska komma lite mage också.. det är sååå mysigt!!

Är de första barnet?
  • Tolle83

Frågar här med-...

Nån som vet om ananas i konservburkar kan vara skadligt? 

• Tolle83
    BebisVagga skrev 2011-11-01 19:46:15 följande:
    skulle jag inte kunna tänka mej

ja föröskte googla de... o då kom de upp att äter man 7 ananaser så ska de (ENLIGT GAMMALT HUSMORSKNEP) sätta igång en förlossning... Så ja tänkte att de kanske påverkar även om man inte äter 7st :D

jag är bara sjukt nojig :S 
  • Tolle83
    SommarDahlia skrev 2011-11-01 20:00:35 följande:
    De där förbaskade ananasarna startade ingen förlossning för mej, däremot fick jag väldigt ont i munnen efteråt :)
    Sugen jag blev på ananas nu bara för det :)
    hahaha ja har nyss trykt i mej en stor burk... nu har ja blåsor i nmunnen och mår illa.. Men nu ska jag äntligen få gå o sova :D

Dagens höjdpunkt :D Dock synd om maken som lär tycka att jag är världens tråkigaste... Jag hoppas de blir bättre snart.. Jag kan verkligen inte hålla mej vaken... :S 
Svar på tråden Juli bebis 2012