Inlägg från: Tolle83 |Visa alla inlägg
  • Tolle83

Juli bebis 2012

Sladdis

Usch då.. Postafen kan ja inte äta.. Ja tokdeckar på dom..
    Använder de när ja flyger långt för att sova.. (De innehåller ju en liten dos med sömnmedel..)

• Tolle83
    Johanna8206 skrev 2011-11-20 19:33:54 följande:
    Välkommen Hera78! Jag bor också i Sörmland, både jag och min sambo är 29 år och har en galen hund

Vart i sörmland bor du? Jag kunde inte hitta dej på bf listorna :S
  • Tolle83
    spillerkiller skrev 2011-11-20 19:48:53 följande:
    Oj vad det rasslade till snabbt i tråden :)

Jag går nu in i v 6 och tror mina tuttar kommer explodera.. har växt otroligt under 2 dagar! 

haha ibland står den helt still och ibland väller de in inlägg =)

Mina bröst har också blivit enorma... Jag har fått byta till större kupor... 
    Jag har rätt små bröst i vanliga fall ochen dag när jag hade duschat och maken kom in stod han bara och stirrade med gapande mun sa han: Mej jäklar vilka pattar!!!

;D Jag är bara glad... Dock önskade jag att jag inte hade så ont i dom...  
  • Tolle83

Angelllic
    Jag har också inskrivning den 15 de.. Ska göra mitt andra vul den 5... De första var ja i vecka 5+3 o då såg dom bara hinnesäcken..

• Tolle83

Hanka

Har du prövat seaband? Eller va de du som jobba inom sjukvården?
    Ja rekommenderar dom varmt :)

• Tolle83

Vi ska också berätta på julafton.. Vi ska ta en bild från vul:et vi ska göra den 5e och rama in och ge till föräldrar :)
    De finns massor av trådar med massa bra tips :)

• Tolle83

Imorse kom första kräkningen.. De har ju bara varit en tidsfråga tills de var dax.. Jag hatar att kräkas!!

• Tolle83

En sak ja undrar över är ofostrig graviditet. Hur märker man de?
    Ja är livrädd att ja inte ska se nåt hjärta de 5 e när ja ska göra mitt andra vul.. Kommer då vara i V 9 (8+6)
    men ja har inte haft en tillsynes till blod och symptomen går ju inte att missa..

• Tolle83

Madlin
    Ja hoppas de. Jag har också haft 2 mf, vi har försökt l 3 år och blev nu ställda i kö för att göra ivf i januari..
    Men de tidigare mf va tidiga. De senaste hade ja inte märkt om ja inte gjort ett test.. De kom som en vanlig mens..
    De första var mer en katastrof. Då vi inte vet hur långt gången de va då ja nästan precis slutat me ppiller..
    Så nu har jahoppet med mig. Så här långt har de inte gått förut.

Svar på tråden Juli bebis 2012