Juli bebis 2012
Sladdis
Usch då.. Postafen kan ja inte äta.. Ja tokdeckar på dom..
Använder de när ja flyger långt för att sova.. (De innehåller ju en liten dos med sömnmedel..)
Sladdis
Usch då.. Postafen kan ja inte äta.. Ja tokdeckar på dom..
Använder de när ja flyger långt för att sova.. (De innehåller ju en liten dos med sömnmedel..)
Idag välkomnar jag v 8 :)
Angelllic
Jag har också inskrivning den 15 de.. Ska göra mitt andra vul den 5... De första var ja i vecka 5+3 o då såg dom bara hinnesäcken..
Hanka
Har du prövat seaband? Eller va de du som jobba inom sjukvården?
Ja rekommenderar dom varmt :)
Vi ska också berätta på julafton.. Vi ska ta en bild från vul:et vi ska göra den 5e och rama in och ge till föräldrar :)
De finns massor av trådar med massa bra tips :)
Imorse kom första kräkningen.. De har ju bara varit en tidsfråga tills de var dax.. Jag hatar att kräkas!!
En sak ja undrar över är ofostrig graviditet. Hur märker man de?
Ja är livrädd att ja inte ska se nåt hjärta de 5 e när ja ska göra mitt andra vul.. Kommer då vara i V 9 (8+6)
men ja har inte haft en tillsynes till blod och symptomen går ju inte att missa..
Madlin
Ja hoppas de. Jag har också haft 2 mf, vi har försökt l 3 år och blev nu ställda i kö för att göra ivf i januari..
Men de tidigare mf va tidiga. De senaste hade ja inte märkt om ja inte gjort ett test.. De kom som en vanlig mens..
De första var mer en katastrof. Då vi inte vet hur långt gången de va då ja nästan precis slutat me ppiller..
Så nu har jahoppet med mig. Så här långt har de inte gått förut.