Inlägg från: Tolle83 |Visa alla inlägg
  • Tolle83

Juli bebis 2012

Gud vad blödig jag har blivit! Jag tittar på drömmen om ett barn på 3an o gråter floder.. Tidigare idag kolla ja på 16 year and pregnent grät då me som 17....

• Tolle83

Jag vet inte alls hur jag ska klara mej till den 5e.. Jag vill se ett hjärta nu nu nu!!!

• Tolle83

Dröm 85
    Jag beklagar verkligen! Skickar massa kramar till dig!

• Tolle83

Usch! Illamåendet hänger över mej.. Å ja har städat bort mina seaband. Ja kan inte hitta dom nånstans :( hur ska ja klara dan?

• Tolle83

Vicki123
    Säg bara att du inte har lust. Alt att du ska upp tidigt dan efter. Eller ont i huvudet så du tror att de bara blir värre..
    :)

• Tolle83

Idag välkomnar jag V 9 :) veckorna går rätt fort som tur är :) längtar tills på måndag då ja ska göra vul :)

• Tolle83

Liinapiina:
    Vad härligt! O vad härligt att bli framflyttad o inte bakflyttad :)

• Tolle83

Jag är i v 9(8+2) och mina bröst har slutat att göra ont samt att tröttheten har blivit mindre...
    Såklart är ja orolig nu när dessa symptom är borta.. Nån mer som fått minskande symtom i dessa veckor?
    vul på måndag o ja ser inte fram emot de alls längre.. Min syster sa att brösten o tröttheten ofta försvinner efter ett par veckor.. Men ändå kan ja inte sluta oroa mig...

• Tolle83

Missfj
    Vi får hoppas att de är som de ska, självklart längtar ja också tills på måndag. 13.40 ska ja va där. De jag är livrädd för är hur jag ska reagera om inger hjärta syns :S

• Tolle83

Skönt att höra att de är fler som inte har lika mycket symtom o är i samma vecka som mej.. :)

Svar på tråden Juli bebis 2012