snoffsan08 skrev 2012-05-10 15:22:41 följande:
Vilken ö var det du bodde på tidigare då?
Min man blev lite nyfiken när jag berättade om dig. Han har en bror som är 82a. Gick du i Rodengymnasiet?
Han var nyfiken p om han visste vem du var.
Vad skönt Trolla75 att det inte verkade vara nån fara. Hoppas han vill stanna några veckor till.
Ha ha ha, här dröms det mycket snusk oxå. Har inte drömt så mycket om bebis faktiskt, men häromnatten drömde jag en äcklig, men ändå häftig dröm om henne. I drömmen hade hon knallblå ögon och blond stubb på skallen. Men jag tror att hon kommer vara helt skallig fram tills hon fyller 1 typ, det har mina andra barn varit iaf
Ja, visst är det härligt att tiden rullar på för oss!! Nu går ju vi som ska ha mot slutet in över 30 strecket, SKÖNT!! Är lite avis på er som orkar jobba fortfarande, det har varit drygt att vara hemma sen mitten av december. Men först nu känner jag att jag måste ta det lugnt och inte flänga runt så mycket. Jag måste ju ta smärtstilllande innan jag går och lägger mig för att kunna sova då jag har så ont. Inatt vaknade jag av smärta i höger sida av rygg, skinka, höft, lår och ben och var tvungen att ta två smärtstillande tabletter till. Inge roligt längre det här....
Jag bodde på Vätö förut, och jag gick på Roden, gick barn och fritid men bytte yrkesbana för typ 5 år sen då jag tröttnade på att jobba på en förskola helt enkelt
När sjunker magen ungefär? just nu känns det som om hon ligger o trycker ihop mina lungor och revben så jag knappt kan sitta, måste halvligga i soffa, inte för att det direkt är besvärligt

jobbigare blir det när man ska äta,hehe