Juli bebis 2012
Ligger och laddar för att åka och handla färsk ananas och sen ta en promenad. Ikväll kommer inte mannen undan. Färdknäpp, levandes ljus med lite lavenderdoft . Borde öka på oxicontinet . Eller ??!!
Ligger och laddar för att åka och handla färsk ananas och sen ta en promenad. Ikväll kommer inte mannen undan. Färdknäpp, levandes ljus med lite lavenderdoft . Borde öka på oxicontinet . Eller ??!!
Elinorca: grattis i denna tråden också.
Ja alla bebisar tittar ut i juni ???
Intressant ?!
Eller känns som min aldrig kommer . 12 dagar kvar till bf. Hur skall man mentalt förbereda sig på övertid ??? Kommer deppa ihop
. Hoppas så innerlighet att denna lilla också kommer vecka 39 som sina systrar.
Färdknäpp och promenad helt verkningslösa ( om än trevligt).
Idag blir det bio med gravid väninna som skall ha i september. Vi ska se, what to expect. Säkert ingen storslagen film men hoppas på igenkänningsfaktor och en del skratt.
Klockan 11 idag tog jag bussen till stan en timma 10 min. Sen fikat, kollat på bio och fikat igen. Sen buss ytterligare över en timma. Vet inte om jag skall skratta eller gråta när jag ser mina fötter som varit neråt hela dagen. Ursäkt men, Herre jävlar !!!!
Nu är jag mer än nöjd att ligga på soffan med benen HÖGT !!! Imorgon åker jag ingenstans utan Stödstrumpor.
Ja helt galet !!! Blir lite rädd när jag tittar på dom.
Alemonia: samma här. Vaken sen fem. Nu ligger jag och lyssnar på åskan. Härliga sommar !!!
Jämtlanstuss: lycka till !!!! Det kommer du fixa fin fint !
Idag borde jag komma med varningsskylt :-/. Är så trött och less. Fattar inte varför, det är ju 12 dagar kvar minst så jag borde inte vara så här. Har inte en tillstymmelse till känning på att kroppen ens förbereder sig. Hur lugnt som helst.
Har bytt mataffär. Sätter inte min fot där jag brukar handla utan åker till annan ort. Dag ut och dag in har jag varit där och handlat mat. Har sett sprickfärdig ut i månader. Kan bara tänka mig vad dom undrar och tänker när jag envisas komma vaggande med magen. Dom måste ju undra eftersom folk trott i MÅNADER att det snart är dags. I värsta fall hinner det bli augusti innan bebis kommer och jag vill inte mera. Snyft .
Jobbigt att bo på liten ort, vill inte visa mig på byn mera.
Förlåt mitt gnäll :-/ !!! Är bara så ledsen idag.
Vicky123: Tack för dom stöttande orden.
Hoppas på ett bättre humör imorgon så jag kan plocka bort varningsflaggorna .
Det är så synd bara att det redan känns så jobbigt och jag är inte ens vid datumet. Jag har en teori och hoppas den är fel. Med tvåan plussade jag tidigt innan bim. Hon föddes 39+3. Menscykeln var 28 dagar. Ettan vet jag inte, upptäckte att jag var gravid i vecka 8. Hon föddes 39+0. Denna gången hade jag längsta Menscykeln någonsin. Ägglossningen kom jätte sent. Det gick förbi bim innan plus kom. Tror cykeln var 36 dagar. Teorin är att jag går över bf bara därför.
Tänk vad jag funderar då !!! Hoppas jag har fel.
Ha en "skön" natt. Se om det finns några spännande uppdateringar imorgon bitti.
Smulan 12: spännande . Snart blir det bebis !!! Lycka till och håll oss uppdaterade om du orkar.
Själv är jag uppe sen halv fem, fem vaknade jag igår :-/... Får så ont i ryggen efter att sovit några timmar. Nu har jag ätit, var vrålhungrig och tagit ett par panodil för att se om jag kan somna om lite. Hoppas på att kunna fixa och dona här hemma idag. Tvätta, städa och fönster så att tiden går lite fortare till mannen kommer hem.
Smulan : lycka till.
Maryveken : så spännande !!! Stort lycka till och hoppas du får en bra sista dag innan bebis.
Trolla 75: jag kanske kan låna din väninna
.
Lyckades somna om efter att ätit lite och tagit Alvedon. Nu är jag vrål hungrig igen .
Hoppas orka göra en massa saker idag. Städa, tvätta, handla och putsa fönster. Kanske blir liggandes här på soffan, men det blir man ju inte gladare av. Kollade kalender igen( gör det ett par gånger om dagen) och fyra veckor sen måste jag ha min bebis för då blir man igångsatt. Skall försöka tänka så. Men det är svårt. När man läser om sin graviditets vecka så står det att nu är det dags.... Om du inte fött redan osv...
Den enda magkänslan jag har är hunger :p