Inlägg från: anjiali |Visa alla inlägg
  • anjiali

Juli bebis 2012

En till som är uttråkad !!! Men orkar inte baka eller något annat. Vill helst sova fast solen skiner. Har ett jäkla humör också. Det täcket att barnen tittar på mig.

• anjiali

Liten : kan varit vattnet . Tycker du ska ringa och fråga. Mitt vatten sipprade bara lite till en början, trodde jag kissade ner mig lite men sen kom det mera. Smäll ljudet gör att jag tänker vatten.
    Spännande Lycka till !!!!

• anjiali

Liten: hur går det ? Har det kommit mera värkar ? Vilken vecka är du i ?

AnnaA: jag vet inte om man kan öppna sig men kanske lite ??!!

Sov så gott alldeles nyss men vaknade med jordens värsta vad kramp. Jäklar vad snabbt man kan komma ur sängen då. Ypperligt tillfälle att träna på sin andning, men det gjorde jag inte ;p. Gjorde precis tvärt om.
    Men nu är jag vaken och konstaterar att det är 15 dagar kvar till bf.

• anjiali

Wikstrom: kul med mera personer i tråden hur mår du ?

Äntligen morgon och frukost !!!! Imorgon får jag hotellfrukost. . Bästa målet på dagen.
    Mannen min har frågat ett par gånger inatt hur jag mår :p. Han börjar nog bli lite spänd. Jag har mått bra, men stånkat en del när jag försökt ta mig runt :p.

• anjiali

Oj vad ni skriver . Svårt att kommentera allt !!!
    Efter en heldag i Göteborg med bio, restaurang, promenad med hela familjen så är vi äntligen på hotellrummet. Alla snarkar så gott (speciellt mannen) utom jag och bebisen. Halsbränna !!! Jo tack. Å inte tog jag med mig något emot det heller. Är klar vaken :-/.....tycker rummet är varmt och skulle behövt mera kuddar. Har bara tre plus två små .
    Får invänta att bebisen somnar i magen. Sen sparka på mannen så han slutar snarka och hoppas på att snart kunna somna jag med. Vill ju inte missa frukosten :D

• anjiali

Elinorac: lycka till. Det kommer gå fint å snart får du snusa bebis !!!

Vi är hemma igen efter vår lilla tripp. Sov som en kratta inatt och är jätte trött. Har sommar fest med jobbet men vet inte om jag orkar gå. Förklarade för mannen om läget och vi kom fram till i bilen att de skulle ta sig iväg och bada så jag kunde vila.
    Men nu så badas det för fullt i poolen utanför sovrumsfönstret ..... FAN vad jag är trött på att inte få sova någon J..la gång.

Vecka 39 idag (38+0). Enligt äl. Envisas med att räkna äl och inte ul. 14 dagar kvar till bf och hur ska man orka ??? Fick kämpa mig fram igår i Göteborg, kändes som om jag gick myrsteg och hade dålig balans.
    Här om
    Dagen pratade jag med ytterligare en tre barns mor som berättade att båda hennes två första kom tidigare en bf men tredje kom 12 dagar över tiden snacka om deppigt !!! Jag har ju fått 39+0 och 39+3 men har försökt tänka att jag kommer gå över. Men det är svårt.
    Fy känner mig så ledsen idag och depp.

• anjiali

Bragdoll : stort grattis !!!!

Hur var det nu... Färsk ananas, stark mat, gå i trappor, färdknäpp.... Har jag glömt något ??? Om jag ändå kunde göra hinnsvepning på mig själv. Finge jag tag i den där tappen skulle den få veta !!!!

• anjiali

Engla: tur du sa det !!! Putsa fönster hade jag glömt och det behövs faktiskt.

Om 50 min börjar sommar festen på jobbet och jag ligger fortfarande som en svettig vattenballong på soffan. Långklänning skall på då det är "svensexa" för den enda killen på jobbet. Mat skall fixas då det är knytis. Orkar inte ur soffan.

• anjiali

Toa papper !!! Det hade jag inte tänkt på, minns med fasa hur det var och torka sig :-/. Första gången torkade man ju halvvägs ner i toan. Jävlar vad svullet det var. Kan säga att jag inte vågade titta innan bm tvingade mig på återbesöket flera veckor senare.
    Bedövningssalva ! Har varit räddningen ! Det måste jag köpa tack för påminnelsen.

Hemma från arbetsfest med kollegorna. Blev ju rätt trevligt ändå när jag väl kom iväg. Hade hoppats på en färdknäpp men mannen var trött :-/.... Han brukar alltid vilja i ur och skur. Kan räka med att jag lägger mig nära på natten så är han på g. Usch hoppas jag inte är så oattraktiv nu !!! Visserligen snarkar han redan så trött var han nog.

Svar på tråden Juli bebis 2012