Inlägg från: FruSandra |Visa alla inlägg
  • FruSandra

Juli bebis 2012

Vad roligt att de händer en del i tråden :)

• FruSandra

Beranda
    Du kan också pröva novalucol.. Dom äter ja, kanske inte de bästa men de fungerar för mej...

Idag har jag (håll i hatten) målat lekstugan... Snart middag o sen tänkte ja dra igång gräsklipparen...
    Vet att min foglossning kommer Göra sig påmind.. Efter de blir de bubbelpoolen som är uppvärmd till 40 grader.. O efter de soffläge med Mr TENS.
    Sen är de bara att hopppas be bis vill kika ut snarast...

10 dagar kvar till bf!

• FruSandra

FroggyL
    Våran stod på plats när vi flytta hit.. Förra året fick huset en omgång färg. O tur va väl de att ja inte va gravid då...
    De va ett Jäkla projekt.. De är så högt på sidorna så vi fick hyra skylift som va svindyrt.. Så allt Behövde gå undan i snabb takt.. De hade aldrig fungerat nu..
    Lekstugan känns ändå som ett stort projekt, men de är inget de är panik med...
    De är mitt lilla projekt..
    Maken har staplat 20 kubik ved idag, och har 20 kvar till imorn..
    Som de känns nu blir de en vilodag för
    Mej imorn...

• FruSandra

Idag har varit en riktig slappardag. Jag har legat vid poolen hela dagen och tittat på när maken målat knutarna på huset och lyssnat på sommar i P1...
    Nu blir de väl lite nytta me.. Ett par vändor till tippen och sedan klippa gräset för att avsluta dagen med grilla med goda vänner :)

• FruSandra

1 vecka kvar till bf idag... De "firas" med ett besök på förlossningen..
    Har haft minskad fosterrörelser idag vilket oroar mej enormt, då min kusins bebis dog 1 vecka innan bf...
    Så Nu har ja legat med ctg i 1h. De ser bra ut. Regelbundna sammandragningar.. Dom kom in o vände på mig då bebisen inte ville röra sig sp mycket.. Kurvan stod rätt still.
    Nu väntar ja på en läkare som ska kolla och göra ul. Men han är uppe på kejsarsnitt så de kan dröja ett tag...

• FruSandra
    snoffsan08 skrev 2012-06-30 18:20:09 följande:
    Vad skönt FruSandra att det såg bra ut. Det är inte kul när man blir orolig när man inte känner bebis som man är van vid.

Lycka till ni som känner att det är på G. 

Jaa super skänt! Sån lättnad :D

Jag frågade när igångsättning sker i Södermanlandslän... Hon sa att de sker i v 42+0 Tänker ja fel om ja då tänker att de är 3 veckor efter bf`??  
Svar på tråden Juli bebis 2012