Inlägg från: enilorac81 |Visa alla inlägg
  • enilorac81

Juli bebis 2012

Hehe, vilken "aktiv grupp" denna juligrupp är- många som får barn tätt!

Mådde också mkt sämre denna graviditet i början men sen släppte det i vecka 13! Så himla skönt

• enilorac81

Chess07- är inte ett plus alltid ett plus? Vänta några dagar och testa igen! Spännande om det är ett plus

• enilorac81

Chess- så sorgligt ❤

Juliaannaeva- är i vecka 31 går in i vecka 32 på söndag

Är det någon mer än min lilla Elias som är morgonpigg? Han somnar kl 19 och vaknar alltid runt 5-5:30 pigg!! Då sover han dagtid vid 9-9:30 cirka 1h och sen runt kl 14 en timme...blä önskar han sov lite längre

• enilorac81

Den kostar utan extra tillbehör 16000kr. Sen köpte jag till 2 st åkpåsar (kostar 1250kr/st i Sverige ), 2 st extra solsufletter som täcker hela sitsen (745kr/st i Sverige) , mugghållare (250kr) ett extra regnskydd 445kr samt en extra pump till däcken kostar 129kr. Totalt blir det 20544kr och vi fick betala för allt 14000kr

Det är ju inte nödvändigt att köpa allt extra vi gjorde men passade på när det var så bra pris.

• enilorac81

Hej allihopa! En fråga...
    Hur sover era små? Min sover 2ggr per dag, sen läggdags vid 19. Sover hela natten till 5-6, får då komma till vår säng och dricka välling. Ibland somnar han om till 6:30-7 ibland inte....

När ska man börja med en lur om dagen?

• enilorac81

Sladdis- ska nog inte ändra på rutinerna så länge det funkar. Men är ju så trött kl 5 på morgonen ifall han inte somnar om :-/

Svar på tråden Juli bebis 2012