Juli bebis 2012
Hoppas det fortsätter !!!
Jag hade var femte minut och en och en halv minut långa. Ringde barnvakt och förvarnade och då la det av
. Idag är det jätte lugnt.
Låt det inte bli så för dig FroggyL.
Hoppas det fortsätter !!!
Jag hade var femte minut och en och en halv minut långa. Ringde barnvakt och förvarnade och då la det av
. Idag är det jätte lugnt.
Låt det inte bli så för dig FroggyL.
Hoppas det går bra FroggyL !!!
Rätt så trött efter heldag på stan och illamående
.
Lite lite slem till var vad kroppen bjuder på idag. Men jag kör ju varannan dag så då kanske det blir förvärkar imorgon igen.
Försöker se bilden framför mig när bebis kommer upp på magen och vi äntligen får träffas. Försöker tänka positivt ! Det är svårt.
Huumm vet inte om mannen är med på färdknäpp mer
. Han känner sig nog lite utnyttjad. Å det är han ju också. Det är inte så att jag är gör sugen. Vill ju bara ha ut bebisen.
Jaha... Tillbaka till ananas då.
Någon mer som mår illa ???
Tänk att i den operationssalen har jag varit med många gånger och plockat ut bebisar och det har gått super bra !!!
Lycka till FroggyL !!!
Låter som slempropp
Helt galet !!! Vill också vara dålig i magen :-/...
Här är också varannan dag. Så lugnt nu och kanske värkar imorgon.
Sur på mannen som inte ställer upp men har försökt att inte visa det. Började stört böla och han frågade vad han kunde göra för m
Mig. Hade god lust att svara - sätt på mig för fan så ungen kommer ut !!! Men sa istället att han kunde sätta på te vatten
.
Hur kan det vara så här psykiskt jobbigt ???
Hur många % av vaken tiden känner ni efter eller tänker på att det skall starta ???
Jag tror att det är 98 % av vaken tid .... Helt sjukt och maniskt .
Manisk och över analyserande är rätta orden.
Undra om det kan hindra att förlossningen startar ??? Typ som om att det kan vara svårt att bli gravid när man planerar och längtar för mycket. Om det nu är så ??
Hur skall man kunna tänka på annat ??? Det är ju hyfsat stort det man går och väntar på.
Visst är det
. Undra om man kan gnälla ut ungen ??? Har provat det mesta nu.
Även bestämt att jag inte vill föda barn. För att lura psyket.
Grattis FroggyL
Nr hur fan ska man orka ??? Idag är en skit dag. Ångest delux !!! Vad ska jag göra med barnen ??? Vill inte vara själv meta. 18 dagar till igångsättning och får sån jävla Ågren över att gå här själv. Vad ska jag göra hela nästa vecka
..... Någon bebis kommer det INTE !!! Är helt övertygad... Vill fan inte ha någon bebis längre.
Idag ska jag lyfta ut alla bebissaker och stoppa undan så jag slipper se det. Står bara där tomma som nått jävla hån
.
Fy fan vad jag harar att vara gravid !!!
Totalt melt down och psykakuten nästa.
Nu är ALLA bebis saker borta. Undanstoppade i förrådet. Måste ju ändå tvätta om allt som stått och väntat. Till och med sängen har jag skruvat isär. Mannen kommer inte bli jätte glad
. Tog en evighet att sätta ihop den men förvånansvärt snabbt att skruva isär :-/...
Ringt hem mannen från jobbet och bett han ta barnen och bo hos min mamma. Helst hela helgen men sa bara till imorgon.
Då kanske det inte känns så ångest fyllt att vara själv med dom nästa vecka igen.
Föda barn kommer jag inte göra. Helt övertygad om detta och det är skönt att slippa se vagnen och alla saker.
Bf på måndag men känns som övertid då de andra barnen kommit innan bf. Var själv med barnen i över fem veckor i julas. Tog examen i Halmstad och bor i Borås. Samtidigt som vi hade vattenkoppor, magsjuka allihopa och influensa. Det var de jobbigaste fem veckorna jag varit med om. Med gravid illamående på det. Därför tror jag inte jag är rustad för att gå här själv igen med barnen igen.
Har under år funderat på om jag orkar gå igenom en graviditet igen med kroppen. Längtan efter ett barn till blev större än oron över graviditeten. Men nu är det jobbigt
... Känner mig så äcklig och instängd i kroppen och här hemma. I vanliga fall hade jag tagit på mig löparskorna och musik och dragit ut i skogen och sprungit. Nu orkar jag knappt gå på toa.