Juli bebis 2012
Tyra säger bara pappa..jätte kul när det är jag som är med henne mest >
Tyra säger bara pappa..jätte kul när det är jag som är med henne mest >
Jahaja undra när damen bestämmer sig för att sova lite! 20 i 6 är det godmorgon och har varit hela veckan >
Åh vilken natt!! Tyra har vaknat flera gånger och varit ledsen :o undra om det kan vara tänderna... Hon har fått 3 där nere och 1 där uppe...
Jag sitter och leker på golvet ibland haha speciellt när hon är grinig och nöjer sig där! Då tänker jag att jag kan sitta där o pyssla lite så jag får en lugn stund Tyra har kommit på att man kan öppna lådorna o h dra ut allt som finns där i så det sysslar hon med!
Japp här har vi en till med separations ångest! Direkt hon ser mig lämna så skriker hon. O jag har ju börjat jobba några timmar i veckan och det märks på henne för hon blir så tjurig när jag kommer hem :( men det är väl övergående!
Tyra sover faktiskt bättre nu. Somnar mellan 18.30 -19.30 efter en flaska välling. Vaknar sen mellan 1-3 ggr per natt och vill bara att man stoppar i nappen! Men äter flaska på natten gör hon inte har provat att ge den vid 06 för att se om hon kan tänkas sova längre än till 06 men den vill hon inte ha! Hon vill ha gröt vid 07 ist
Tycker ändå att bara stoppa in nappen på natten är okej!
Åh här sovs det bra mellan 23-06 men mellan 19-23 så är det massor uppvak och hon är jätte ledsen emellan åt fast sover...hjälper när jag lyfter upp och bär henne lite o låter henne sova i min famn... Vet inte om det kan vara tänder eller vääääldigt stort närhets behov!
Här vad det 8 månaders koll idag! Nu väger hon 9060 och 73 lång
Våra nätter är bra men vääääldigt svår att lägga... Eller ja hon somnar vid vällingen ca 18.30 men sen är hon vaken igen vid 19.15 och vill ligga och gosa.., hon är inte ledsen eller något. Bara väldigt sällskaplig. Menmen ska inte klaga för hon sover hela nätter utan mat, vill inte ens ha flaska på morgonen. Äter gröt till frukost vid ca 07
Tyra får med egen gröt och i början glömde jag med tillsätta fett så hon gick ner men nu har jag lite grädde i gröten så nu går det bättre
Tyra sover bra, vaknar oftast någon gång och vill komma över till oss eller ha nappen :) men är nöjd för det är inte 10 gånger per natt längre!
Inatt har hon sovit hos mormor och morfar, jag och mannen är i Göteborg och har sovit på hotell. Igår gick vi på stan och var ute och åt och drack gott! Idag blir det hemfärd men först ett stopp på Ikea :) skönt att bara få lite tid för sig själva!
Jahaja under natten vi var borta så fick stympande 3 nya tänder :o inte undra på att mormor vakna av ett gallskrik mitt i natten :o men inatt har hon sovit hela natten utan ett uppvak hoppas det fortsätter! Nu har hon 7 tänder och blir 9 månader den 25:e!