Inlägg från: juliaannaeva |Visa alla inlägg
  • juliaannaeva

Juli bebis 2012

Japp det gör Tyra med! O märkligt nog så somnar hon hårdare vid 22 men helst i min säng!!

• juliaannaeva

Tyra har ju inga syskon men är räääääättt sugen på ett syskon. Hur man nu kan vara de bland alla uppvak som är på natten ;)

• juliaannaeva

Jag kan göra så, du menar att du kan ta ut dagarna i pengar ist för semester? :) så kan jag i alla fall göra! Har 26 sparade dagar som jag kan plocka ut

• juliaannaeva

Har en liten här med 39 graders feber o inget mer :( undra vad detta är... Stackarn kokar på natten... :(

• juliaannaeva

Hmm kanske kan va de då... Får dem bara den en gång i ljvet? Den började i tisdags kväll... Tycker att om de är förkylning så borde den bryta ut snart...

• juliaannaeva

Har en i min mamma grupp som har en son som var väldigt missnöjd. På han var väldigt missnöjd och kinkig mest hela tiden. Var jätte svår nattetid... O nu dem senaste 2 vägningarna på BVC så har han gått ner så dem blev skickade till barn. Där dem fick utskrivet mjölkfri ersättning o nu är pojken som en helt ny bebis! Sover hela nätter och är hur nöjd som helst konstigt att dem prova de så sent bara. Han är ändå 6 månader nu... Min dam vaknar jätte ofta nu men nöjer sig om hon får sova hos mig! O jag orkar inte diskutera så hon får sova halva natten hos mig. Målet är att hon ska somna i egen säng o det gör hon

Svar på tråden Juli bebis 2012