Juli bebis 2012
Jaha ett uppvak i timmen hela natten!! :( stackars er som har de såhär varje natt!! Inatt verkade hon ha ont i magen... O varje gång hon tappade nappen så skrek hon >
Jaha ett uppvak i timmen hela natten!! :( stackars er som har de såhär varje natt!! Inatt verkade hon ha ont i magen... O varje gång hon tappade nappen så skrek hon >
Man känner ju Sig lagom seeeeg :(
Här har vi vakna nätter utan anledning! Blir galen hon ligger o spottar ut nappen o sen slänger hon iväg den.. O är allmänt vresig :( kan ju hoppas att det är en tand på g upp o att detta bara är tillfälligt även om det varat i 4 nätter...
Krya på er ni som är sjuka eller har sjuka bebisar!
Må bäste kvinna vinna! Nu ska hon somna i sin säng!! Än så länge ligger hon i lalalar där inne hahah
Må bäste kvinna vinna! Nu ska hon somna i sin säng!! Än så länge ligger hon i lalalar där inne hahah
SessanM: vilken otur :/ när vi var på Teneriffa så blev ju Tyra tok förkyld men vi slapp öroninflamation i alla fall. Var livrädd för de eftersom hon redan haft de. Men ist blev de hemresa med hög feber och en rejäl förkylning. Då är det allt gott att vara hemma! Men tur ni hade de bra annars
Nu sover Tyra, tog bara 20 min och lite protest skrik. Men nu tänker jag inte ge nig. Hon går gärna ligga hos oss halva natten men vill i alla fall att hon ska sova där till 00!
Jag har mam napp 3 till välling men tycker de rinner för fort! O 2 får hån arbeta så väldigt för att få något! :/ men min dam varierar mellan gröt och välling. Gröt är bäst tycker hon
Inatt har jag haft en väääääldigt bra natt. Tyra somna typ halv 8 i sin egna säng igår efter lite protest. Sov sedan till 03 då la jag över henne i min säng. O så sov vi vidare till 07! Underbart!
Ska fortsätta köra på att hon måste somna i sin säng!
Jag har Tyra i fram men hon tycker om att åka bil. Är aldrig ledsen så det går väldigt bra
Eken: ja jag tycker med de rinner fort men hon avskyr ju flaskan, välling har gått bra men nu börjar hon rata den med ikväll fick jag i henne 40 ml men hon fick havregrynsgröt ist