Inlägg från: Sladdis |Visa alla inlägg
  • Sladdis

Juli bebis 2012

Jag är en jäkla idiot!!!:( Idag blev det pizza till middag. Tyckte att jag tänkt på allt. Tog inte den pizza jag brukade med stark sås på och jag drack inte coca till för han verkar ha svårt att komma till ro då. Istället sabbar jag allt genom att äta en portion pizzasallad. När jag ätit upp det kom jag att tänka på att kål kan ge bebisen gaser och magknip. Snart kommer han att vilja äta och jag har ångest redan. Kommer bara att vänta på att han ska få ont!:(

• Sladdis

Åh, jag hoppas att det blir så för oss också! Tack för de tröstande orden.:)

• Sladdis

AAEV: Låter härligt! Hoppas vi också klarar oss!:) Är lite nojig! Bara han får en fis på tvären och gnäller så undrar jag vad jag har ätit som han inte tål. Får kanske tagga ner!;)

• Sladdis

SaJo81: vilken lyx!!!:) Själv har jag inte fått sova mer än fyra timmar i sträck sen Matteo föddes för snart fyra veckor sen.

• Sladdis

Tundra: Jag hittade info på fk någonstans där det stod att man får första barnbidraget månaden efter. Jag fick Matteo 3:e juli och får första BB 20 augusti.

• Sladdis

Nilepile: Det är lite olika beroende på vilket BB. Vissa skickar in ett intyg till FK medan andra lämnar intyget till mamman på utskrivningssamtalet så får hon skicka det till FK själv.

Svar på tråden Juli bebis 2012