Inlägg från: Sladdis |Visa alla inlägg
  • Sladdis

Juli bebis 2012

SaJo81: Hur orkar du??? Jag blir matt bara av att läsa vad du skriver. Själv är jag inne på min andra semestervecka och är nu hemma till pojken kommer. Idag började sommarlovet för mina pojkar men innan det började gick jag upp och såg till att de åt frukost och kom iväg till skolan men sen gick jag och la mig och sov säkert tre timmar till. Orkar inte mycket trots det på eftermiddagen. Tur att allt är klart i väntan på BF. Hoppas din man avlastar dig ordentligt så fort svensexan är över så du får välbehövlig vila.

• Sladdis

Är 39 år. Är gift med pappan till barnet sen tre år, har varit tillsammans i åtta år. Har två pojkar sen innan som är 11 och 16 år. Jobbar på bank. Bor i villa i Ystad i Skåne.Tycker om att resa till värmen. Broderar korsstygnstavlor. Gillar att shoppa. Det var nog det mesta om mig.

• Sladdis

Grattis på bröllopsdagen Grahnkotten och AAEV.

Själv firade vi min son i helgen. Han fyller 16 år om tre veckor så jag tog det säkra före det osäkra och hade hans kalas nu. Man blir ju inte piggare precis och ville heller inte att han skulle missa kalas för att hans lillebror kanske behagar dyka upp då.

• Sladdis

Välkomnar v 38 idag!!!:) Har ganska mycket förvärkar men annars är allt som vanligt så det verkar inte som om han vill ut snart. Men hoppas kan man ju.;)

Glad midsommar på er alla!!!:)

Svar på tråden Juli bebis 2012