Inlägg från: Lyckliglottad |Visa alla inlägg
  • Lyckliglottad

Juli bebis 2012

Sladdis skrev 2011-11-11 11:08:55 följande:
    Ja, har två pojkar som är 10 och 15 år. Dina?
    Mysig ålder

Jag har en son på 15 månader och en dotter på 6 månader snart
  • Lyckliglottad
    Tolle83 skrev 2011-11-11 11:16:20 följande:
    Lyckliglottad
    Ja jag hoppas de också. Han sa att allt såg bra ut. Allt satt där de skulle :) han vågade till o med säga grattis :)
    Nästa vecka ska ja ringa för inskrivning. Snabba puckar! Dom har börjat med inskrivningen tidigare nu än vad dom hade förut..
    Låter ju bra , Vilken vecka är du i? Solig

Jag har inskrivning den 24 november jag.
  • Lyckliglottad
    Sladdis skrev 2011-11-11 11:15:34 följande:
    Ojdå! Cred till dig som orkar två små samtidigt (snart tre)!Glad
    Tack. Ja det kan vara såklart lite tufft och jobbigt men jag älskar livet som mamma och vi vill ha 3 barn sen vart dom lite snabbare än planerat men vad gör det Solig 

för mig fanns ingen tanke på abort!!
  • Lyckliglottad

Kan vi inte skapa en tråd där vi kan lägga upp

Magbilder
    Ultraljudsbilder
    Inköp/handling till bebis

M.m

Skrattande

• Lyckliglottad
    bevingad skrev 2011-11-12 12:35:35 följande:
    Styrkekramar till Ella Jade!!!

Usch... jag mår illa när jag äter. Inte annars utan bara när jag äter... man blir sådär sugen på att äta.
    Jag har med ett illamående tror jag måste prova någon från apoteket och se om det finns något som kan hjälpa
  • Lyckliglottad
    Ella Jade skrev 2011-11-12 05:05:36 följande:
    Äventyret fortsätter.. Då ligger man inlagd på akuten. Fick mer ont vid ljumsken på höger sida o även rygg mer än ja fått innan. Panik väcker sambon o direkt hit. VUL visade lite större vätskesamling så de ville lägga in mig. Nytt vul imorrn. Är de mer så blir de operation. De hitrade även tjockare slemhinna nu vicket tyder på en påbörjad grav ja. Har helt fel bf jag. Räknat för långt. Vet ej vad som händer med det om de blir op. Satans svårt o alltid hitta mina blodkärl! ONT När de stack. Men goaaa sköterskor! Knaprat tabletter nu så godnatt :)
    Lycka till{#emotions_dlg.flower}
  • Lyckliglottad
    frånochmeddu skrev 2011-11-11 23:25:01 följande:
    Grattis! Inskrivning på min födelsedag minsann & dag!!

IDAG FÖRLOVADE JAG & MANNEN OSS!! han har köpt världens finaste ring från schalins och den är ingraverad och allt!! Hur kan jag vara så lyckligt lottad?! 
    tundra skrev 2011-11-11 20:47:13 följande:
    Grattis Mamma 0910! Underbart med fler söta julibebisar i tråden!

Jag mår fortfarande oförskämt bra - funderar på om jag måste göra ett nytt gravtest. ;-P Lite frussen och trött på kvällen. Det är allt. Peppar peppar.
    Jag mår också liiiite för bra för att inte vara orolig, sjukt ont i bopparna dock. Sen är jag trött som en gamling dessutom..

IDAG FÖRLOVADE JAG & MANNEN OSS!! han har köpt världens finaste ring från schalins och den är ingraverad och allt!! Hur kan jag vara så lyckligt lottad?!  
    Stort Grattis Solig
  • Lyckliglottad

Någon mer som har mycket Växtvärk? I bland hugger det till liksom Det känns att någon håller på och boar in sig i alla fall Skrattande

• Lyckliglottad

Grattis till alla nykomlingar Nu bakas det i mångas magar

• Lyckliglottad

Någon här inne som har Facebook? Tänkte göra en grupp för oss med BF juli/augusti så kan man följas där med bara vi som är med i gruppen som kan se vad som skrivs och sägs

Någon som vill haka på?

Svar på tråden Juli bebis 2012