Inlägg från: Lyckliglottad |Visa alla inlägg
  • Lyckliglottad

Juli bebis 2012

saaara23 skrev 2011-11-14 10:11:57 följande:
    kul vad heter du på FB så bjuder jag in dig ,
  • Lyckliglottad

Nu har jag startat en grupp på FB vi som är gravida med BF i JULI/AUGUSTI och ingen kan se nånting så länge man själv inte är medlem i guppen. så man behöver inte vara rädd för att någon ska se

• Lyckliglottad
    Ntme skrev 2011-11-14 10:26:06 följande:
    Det kommer INTE att synas? Är du säker ? Vill gärna..
    kommer EJ synas. vad heter du så bjuder jag in dig.
  • Lyckliglottad
    Ntme skrev 2011-11-14 10:30:31 följande:
    kan du PMa mig eller att jag PMar dig mitt namn, vill helst vara anonym här
    inboxat dig nu
  • Lyckliglottad
    LindaSundberg2 skrev 2011-11-14 11:33:30 följande:
    Om man skriver inlägg i den fb gruppen, kommer det inte ens synas på högersidan på andras fb då att man skrivit inlägg i gruppen?
    nej för gruppen är hemlig så ingen kan hitta den när man kan söka efter den eller se att just du är medlem.
  • Lyckliglottad
    emma0303 skrev 2011-11-14 11:38:59 följande:
    Skickade Pm till dig, är gärna med...kul grej ;)
    ja visst :) har svarat dig :)
  • Lyckliglottad
    Soffiie skrev 2011-11-14 12:06:46 följande:
    är det någon av er som ska vaccinera sig? mot influensan behöver man göra det när man är så tidigt i graviditeten? det är ju gratis för gravida.. bara en undran
    Jag ska inte göra det. Jag hoppas det. Gjorde inte det sist heller.
  • Lyckliglottad
    kulliz80 skrev 2011-11-14 12:31:43 följande:
    Idag har vi vart vul sett den ett tickande hjärta... Är nu inne på tredje veckan med illamående o sååå trött ....
    underbart med ett tickande hjärta Solig
  • Lyckliglottad
    bevingad skrev 2011-11-14 12:26:36 följande:
    Jag mådde illa första veckan när jag plussat, men sen har det varit borta. Men idag.... började må illa nu på förmiddagen, tog en clementin och 2minuter senare kom den upp igen.
    Jag som har fobi för att kräkas
    Det är det absolut värsta jag vet!! Tur jag har en gullig sambo!!
    Stackare!! Finns inget värre för att kräkas alltså känner exakt lika.
    Har hemskt illamående men inga kräkningar än så länge glad för det.
  • Lyckliglottad
    Woogie skrev 2011-11-14 12:32:25 följande:
    Hej alla! Jag väntar lite med FB, men är gärna med sen. Minns inte att jag var så här orolig förra gången, men jag känner verkligen ingenting nu... Då hade jag jätteömma bröst från början (efter testet alltså) och det var ovanligt nog för att vara en konfirmation liksom.
    Har haft pyttelite molvärk till och från, som kanske ska vara växtvärk då, men i övrigt nada... Har iofs. inte fått min mens eller annan blödning och det var ett solkart och snabbt Gravid på testet, men ändå... Jag vet att jag kommer att ångra det här, men jag längtar tills jag har några symptom som är otvivelaktigt grav.syptom.
    Ibland är jag blödigare än jag brukar och jag kan ha lite kort stubin, men det kan ju vara blocksocker och annat också... Jag är trött och frusen om kvällarna, men det kan ju lika gärna bero på årstiden... Aaahhh!
    Längtar så himla mycket till jul/nyår. 30/12 går jag in i v. 12.

Samtidigt, om allt går bra och jag fortsätter att må bra, så kan vi - som planerat - hålla det hemligt fram till jul och det vore kul!
    Du är så välkommen när du vill :)
Svar på tråden Juli bebis 2012