Inlägg från: Lyckliglottad |Visa alla inlägg
  • Lyckliglottad

Juli bebis 2012

MLT skrev 2011-11-14 12:48:28 följande:

Adda gärna mig, heter Madelene Dahlström, har samma profilbild som på FL!

har lagt till dig och skrev hur du ska göra!!
  • Lyckliglottad

Ni som vill vara med i Facebooks gruppen skriv personligt meddelande till mig med ert namn så bjuder jag in er eller skriv här i tråden går lika bra det med. Eftersom den är hemlig så kan man inte söka efter den utan jag måste bjuda in

• Lyckliglottad
    bevingad skrev 2011-11-14 12:53:46 följande:
    Ja fy!!
    O jag som tänkte att visst, nu mådde jag illa i början lite så det är över... ack nej.
    Nu sitter jag och käkar mariekex det går ner ännu iallafall. Ska köpa seaband på väg till jobb sen tänkte jag...
    hoppas du får behålla det :) Ja såna ska jag med prova många säger dom är super!!
  • Lyckliglottad
    AnnA1985 skrev 2011-11-14 14:08:22 följande:
    Helkul med en grupp med BF juli/augusti... gick med i en grupp förra veckan för de som ska ha barn 2012, men det händer så mycket där hela tiden, så jag hinner inte med :p Mysigt med en lite mindre grupp ^^ Och framför allt kul att se hur ni andra ser ut som är anonyma, precis som jag är här =)
    Kul att du gillar det   godkänner alla förfrågningar så fort jag hinner :)
  • Lyckliglottad
    gloriosa skrev 2011-11-14 12:50:47 följande:
    Jag vill också vara med på fb sidan
    Helenehalmsjö
    Hitta ingen med detta namn?
  • Lyckliglottad
    Älskadelillaliv skrev 2011-11-14 14:29:24 följande:
    Maria Carlsson heter jag. Det är en bild på mig och sambon. Han är mycket längre än mig mörkhårig i kostym. Förklara för jag antar att det finns en del med mitt namn
    Tror jag hitta er men skrev inbox så det blir rätt person
  • Lyckliglottad
    jessamy skrev 2011-11-14 16:11:30 följande:
    Jag vill med vara med. Heter Linnea Möller. undervattensbild pa mig o min dotter
    hitta inte dig. inboxa mig så får du lägga in mig och sedan bjuder jag in dig
  • Lyckliglottad
    gloriosa skrev 2011-11-14 15:23:26 följande:
    Kanske måste vara Helene Halmsjö
    Testa annars med min gmail [email protected]
    fixat
  • Lyckliglottad
    Vitsippa80 skrev 2011-11-14 16:29:43 följande:
    Kul med FB-grupp! Undrar dock om man kan se varandras profiler där, även om man inte är vänner utan "bara" är med i samma grupp? (jag är lite restriktiv med vad jag visar nämligen och om man inte är vänner fattar jag inte hur man kan ställa in sekretessinställningar...?)
    vissas logger kan man se. Men gruppen är hemlig.
  • Lyckliglottad
    s85 skrev 2011-11-14 17:30:35 följande:
    Hej, vill gärna oxå vara med i FB gruppen, Sandra Fredriksson från Oskarshamn, har samma bild som här på FL. Glad
    Fixat :)
Svar på tråden Juli bebis 2012