Inlägg från: Lyckliglottad |Visa alla inlägg
  • Lyckliglottad

Juli bebis 2012

Tvåbarnsmamman78 skrev 2011-11-14 16:47:09 följande:
    Skulle också vilja vara med i FB gruppen men vågar inte riktigt än ifall någon skulle se... Men hakar gärna på om några veckor om det är ok...
    Det är ingen som kan se då den är HEMLIG!! :)
  • Lyckliglottad
    frånochmeddu skrev 2011-11-14 21:45:36 följande:
    Okok, tack så mkt för info! Får ringa runt imorrn
    Jag är i V. 5 (4+6) idag..
    Dock har mina bröst ökat en kupa redan och jag är svullen som fasen:, helt gasig och annat mysigt själv då? 
    inboxa mig vad du heter så lägger jag in dig i Gruppen på FB
  • Lyckliglottad

Ni som inte är med på gruppen på Facebook och vill vara med skriv inbox med ert namn på FB så bjuder jag in er :)

• Lyckliglottad
    s85 skrev 2011-11-15 08:42:26 följande:
    Hej, det verkar som det inte fungerade att bli till lagd i FB gruppen. Kan du som fixar med detta gärna försöka igen?
    Sandra Fredriksson
    Har bjudit in dig. Kolla din inbox. Om det inte funkar inboxa mig!!
  • Lyckliglottad
    Veronica1984 skrev 2011-11-17 11:10:17 följande:
    Trrror att jag hittade er på facebook. är så sällan här inne, oftare inte på facebook! :D
    Skickam inbox till mig om du vill vara med i gruppen på FB :)
  • Lyckliglottad
    Vitsippa80 skrev 2011-11-17 11:26:11 följande:
    Nyss hemkommen från VUL där vi såg ett bultande hjärta och ett litet, litet knyte. Vilken befrielse! Blev så lättad att jag började gråta. Jag vet att faran inte är över men för varje dag som går är vi ju ett steg närmare...
    Underbart Solig
  • Lyckliglottad
    BebisVagga skrev 2011-11-19 20:51:41 följande:
    Den hemliga facebookgruppen vill ha fler nya medlemmar..

Ingen kan söka den.. ingen kan se vem som e med i den o vad som skrivs.. ingen kan se VEM som blivit medlem i den.. Om man inte e medlem själv...

Susanne surre Nilsson heter jag o det e mej du ska adda om du vill vara med..
    Många vill vara hemliga därav att gruppen e helt stängd för alla ICKE medlemmar.
    Gruppen på FB är stängd och hemlig på grund av att folk vill vara anonyma och och inte gått ut med Graviditeten ännu. Vill man vara med så Skicka inbox med ert namn så bjuder jag in er direkt :)
  • Lyckliglottad
    BebisVagga skrev 2011-11-19 22:21:10 följande:
    jag vet.. det e ju MIN grupp..
    Jag har skapat denna grupp nyligen. så det kan inte vara din grupp. måste blanda ihop den med någon annan.
  • Lyckliglottad
    BebisVagga skrev 2011-11-19 22:21:10 följande:
    jag vet.. det e ju MIN grupp..
    jag starta en så du har säkert din alltså finns det bara fler :)
  • Lyckliglottad
    bevingad skrev 2011-11-21 11:53:51 följande:
    Då var kissandet igång... FYRA gånger va jag tvungen att gå  upp i natt... tur älsklingen flyttat ner sovrummet så man slipper springa ner varje gång oxå.
    O vet ni....  igår sexade vi... hahaha.... skojar inte när jag säger att gubben var glad
    haha tur att han är nöjd nu ett stund då ;-D
  • Lyckliglottad
    stinurt skrev 2011-11-23 11:30:22 följande:

Tyär så verkar det vara missfall här!
    Så otroligt less på det här nu!
    Imorse kom det en stor klump och jag blöder fortfarande... inte så mycket... men tyvär så är det precis lika som vid tidigare missfall...
    Om det störtblöder imorgon/idag så är det definitivt missfall eftersom det var så innan!

Beklagar såHjärta
  • Lyckliglottad
    julibebis12 skrev 2011-12-01 13:01:25 följande:
    hur kommer man med i facebookgruppen?

ingen, ingen kan se att man r med i den lr? vill gärna hålla det hemligt på fb ett bra tag till
    skicka inbox till mig och gruppen är hemlig =)
  • Lyckliglottad
    MLT skrev 2011-12-02 18:46:56 följande:
    Fick dåligt besked idag.. igen =/ Fick ta plasma-hcg sist jag gjorde vul på sjukhuset och idag stod det i ett brev: "Det har stigit ordentligt men kanske inte riktigt så mycket som man förväntar sig vid en normal graviditet. Tyvärr får jag nog be att du ringer till mottagningen och ber att få boka en tid för ytterligare ultraljudskontroll."

Så nu är det iaf tecken på missfall, trots att sista ul-tanten sa att allt är som det ska. Blir galen på den här berg- och dalbanan! Dessutom fick jag brevet idag på eftermiddagen, så jag måste nu vänta hela helgen innan jag kan boka en ny tid. Hoppas ni andra får en mycket trevligare helg!
    Men vad fasen stackare :( Alltså jag fattar inte om halten stiger men det ser bra ut på VUL är det tecken på Missfall ändå? Allt såg ju bra ut?
  • Lyckliglottad
    Tolle83 skrev 2011-12-02 16:22:09 följande:
    Jag har fruktansvärt ont idag. Mensverk liknande från hell! Gått dubbelvikt och gråter... :( käns inte alls bra :'(
    ingen fara. Växtvärk är bara posetivt det görs ju plata åt en liten bebis :)
  • Lyckliglottad
    mami2012 skrev 2011-12-15 19:26:42 följande:
    hej tjejer! jag har följt er ett tag men nu vill jag vara med :) är i vecka 8 :)  jag vill gärna vara med i facebookgruppen, hur gör jag? :) kram på er
    skicka inbox till mig så bjuder jag in dig i FB gruppen!!
  • Lyckliglottad
    TiLo skrev 2011-12-15 16:53:50 följande:
    Undrar också hur man kommer in i fb tråden?
    Inboxa mig vad du heter på FB så bjuder jag in dig!!
  • Lyckliglottad
    kulliz80 skrev 2011-12-15 10:41:09 följande:
    hur man för att gå med fb gruppen  som man läsa om här i tråden ??
    Inboxa mig så bjuder jag in dig i gruppen :)
Svar på tråden Juli bebis 2012