Juli bebis 2012
Jäklar halva inlägget försvann. Ja det blir 700 första månaden men då är det ju betalt för tre månader. Därefter är det ju bara 170 kr per månad. Annars får man ta det andra erbjudandet där man bara betalar för en månad. 360+170
Jäklar halva inlägget försvann. Ja det blir 700 första månaden men då är det ju betalt för tre månader. Därefter är det ju bara 170 kr per månad. Annars får man ta det andra erbjudandet där man bara betalar för en månad. 360+170
Men nu försvann halva det meddelandet också. Skulle säga vad kul att det gått bra för dina föräldrar!
Cattiwik: Grattis till flickan. Måste varit jobbigt att gå så långt över tiden?!
HannaVirrpanna: Jag läcker också hela tiden.
Matteo heter Gunnar i andranamn. Hans farfar heter det och hans pappa heter det i andranamn.
Hon vill kanske bara ha upp produktionen lite till. Det brukar ta ett par dagar och sen blir det som vanligt igen.
Hera78: Hemma hos mig ammar jag offentligt. Det är ju mitt hus. Självklart är jag diskret. Likaså om jag är ute. Är jag hemma hos släkten ammar jag diskret precis som hemma men om jag är hos andra frågar jag eller går undan. Det är ju deras hus så man får visa lite respekt.
Juliaannaeva: hon får kanske inte tillräckligt med Lactulos. Har du hört med BVC?
Angående bajs. Här är det senapsfärgat. Ibland grönt!!!
Smulan12: Nej så fruktansvärt! Tårarna rinner här också. :( Styrkekram!
Jag byter blöja på Matteo vid varje amning. Det är sällan det behövs men det är enda sättet att få honom att vakna. Han somnar alltid vid första bröstet och sen byter jag på honom och sen får han andra bröstet. Annars somnar han vid första bröstet och vaknar efter en liten stund för att få det andra.