Inlägg från: FruSandra |Visa alla inlägg
  • FruSandra

Juli bebis 2012

Hannavirrpanna
    Arbetsgivarintyget räcker. Där står inkomst och typ av anställning. I hur länge man jobbat...

• FruSandra

Ni som fått era klimpar.. Har ni läkt Down there?
    Mina stygn har börjat skava, känns ibland som ja sitter på rakblad.. De gör skitont!
    Imorn är de 2 veckor sen Vilgot föddes.. Börjar känna mej orolig,. Vissa dagar har ja inte alls ont :S

• FruSandra

Enilorac81
    Tack snälla för ditt svar! De ger mej hopp att de är på god väg att läka :)
    Märkte du när stygnen lossnade?

• FruSandra

Smulan12
    Känns skönt att veta att de är fler som har så..
    Hur e de med din UVI? Ja tror inte min är borta :( o sista penicillinet var idag....

• FruSandra

Idag blir Vilgot 3 veckor! Ja kan inte förstå
    att tiden går så snabbt...

Ellabella
    Pröva minifom droppar att ge innan amning. Har du valt bort mjölksaker så är de inte laktosen de är allergiska mot, utan mjölkprotrinet...
    Ja har börjat äta allt igen, utom (kaffe som smakat rävgift)
    Men ger minifom innan varje amning, o nu har han sällan ont i magen...
    De finns receptfritt på Apoteket. De tar sönder bubblorna, så fisarna inte kan sätta sig på tvären.
    Verkligen super!!

Vilgot har också fått massa röda prickar, antingen hormonprickar, eller vörmeutslag..

• FruSandra

Sajo81
    Ja tror inte du behöver oroa dej.
    De kändes som ja hade babianröv där nere fram tills för nån dag sen, och ruskigt ont i 2an...
    De ska då tilläggas att de nu är 3 veckor sen ja födde....
    Drick supermycket vatten, de neutraliserar kissen så de inte svider, de sa de till mig..
    Men är du orolig så tycker ja du ska ringa gyn..

• FruSandra

Ellabella
    Hoppas de hjälper! För mej är minifom en hjälte :)
    Ett tag var de nästan så ja inte ville amma honom för att jag visste att han fick så ont..

Jag har inte heller tagit mig varken mod eller ork att åka i väg själv.. Tanken har slagit mig, men rädslan har tagit över...
    Vi bor lite på landet så de blir ju rött ensamt nu när maken börjat jobba :S

Svar på tråden Juli bebis 2012