Inlägg från: EllaBella02 |Visa alla inlägg
  • EllaBella02

Juli bebis 2012

På mig känns det också bara de första sugen nu, sedan släpper det av.

• EllaBella02

Min fröken vände också på dygnet första veckan men nu är det lite bättre sover sim bäst fram till 15-16 sedan börjar vakenperioden. Då vill hon snutta hela tiden fram till 2-3 kanske. Då börjar hennes natt : )

• EllaBella02

Alltså vad tar ni på era bebisar i den här värmen? Just nu ligger Elise i vagnen och sover inne i bara blöjan. Känner på magen och den är varm då hon fryser inte. Har inget täcke på heller och öppet i hela huset för hu je da mig va varmt det är.

• EllaBella02

Jättebra berättelse! Man känner igen sig i mycket, både att man skriker att man tror att man ska dö till att yra av lustgasen och framför allt att man skulle göra om det när dom helst igen : )

• EllaBella02

Grattis till bebisen och lycka till ni som är på G! Vi har varit på vecko-vägningen på BVC nu. Hon vägde 3280g och var 51 lång och huvudomfång 34, så ökat i vikt från 2940 förra måndagen när BVC var hemma här, och ökat 1 cm på längd och huvud sedan födsel : )

• EllaBella02

Grattis till bebisen! Ja, jag har gett min bebis napp eftersom hon är väldigt tuttig på kvällarna. Hon tuttar ju liksom tills hon kräks typ, nappen blir mer och mer poppis men går ju inte att jämföra med riktiga tutten. Hur länge och hur ofta ammar ni era?

• EllaBella02

Svår fråga, jag har ringt två gånger under graviditeten och pratat med min BM när det varit lugnare i magen. Men har ju tänkt otroligt många fler gånger att jag tycker det är lugnt. Men om du känner dug orolig kan det vara skönt för dig att ringa och prata med någon i alla fall. Det är säkert ingen fara.

Svar på tråden Juli bebis 2012