Juli bebis 2012
Jag tycker det är jättemånga förstföderskor som inte gått över. Själv fick jag ju två veckor innan beräknat BF.
Jag tycker det är jättemånga förstföderskor som inte gått över. Själv fick jag ju två veckor innan beräknat BF.
Lycka till ni som är på G. Jag läcker också, men bara i samband med att jag ammar på ena bröstet.
Jag skulle ringt förlossningen om jag fick blodblandad flytning, även om man vet att det är SP. Och det är nog vad de kommer säga också: )
Och just det! Jag tror det är på G för dig! Kör hårt! Och Lycka till
Spännande med alla som är på G! Och skönt för dig emmisen att allt var bra och ni fick åka hem : )
Alltså alla har nog inlägg som inte svaras på. Jag la in ett häromdagen tex om hur ofta ni ammade och hur länge som ingen svarade på, men alltså det är ju inget att fästa sig vid. Händer alla och inget personligt. Jag bryr mig i alla fall inte. Vill ingen svara så vill eller kan ingen svara, då får man söka info någon annan stans. : )
Jag var svullen i 2-3 dagar efter förlossningen i fötterna och kroppen. Sedan började allt gå ner. Använde stödstrumpor ett par dagar efter också. Jag vägde 93 kilo när jag var på kontroll hos BM. När jag vägde mig den 25 dagen efter så vägde jag 93 igen, den 26 91 och nu väger jag 82. Har typ 20 kilo kvar att gå ner men man ser ju hur mycket vätska man har.
Min blödning har nästan helt slutat nu, men innan dess så var det som om det sista skulle ut innan. Blödde mer igen och sen kom det ut en klump när jag satt på toa och efter det så slutade det nästan helt, gjorde även ondare igen så jag sa till min sambo med att jag trodde jag hade fått en infektion. Men nu som sagt har jag inte ont längre och blöder nästan ingenting.
Lycka till alla som är på G! Själv hittade jag en fästing på mig idag! Är supernojjig över fästingsjukdomar och att de ska kunna gå över till bebisen : ( Till råga på allt så fick lilltösen ont i magen förut och jag antar att det var för att hennes klantmorsa käkade blomkål.
Grattis till bebisen! och lycka till ni som är på g! Håller tummarna att det är på riktigt!