Juli bebis 2012
Grattis till bebisen!
Grattis till bebisen!
Varför klippte dom dig vid förlossningen?
Grattis till nya bebisarna! Och lycka till ni som är på G! Ang amning på natten så väcker jag henne inte och det kan variera mellan 2-4 timmar på natten innan hon väcker mig.
Jag har istället småpanik över att jag känner att jag har lite ont i halsen och är livrädd att smitta lillan med någon förkylning. Det är väl inte så jättebra att vara snart 3 veckor och förkyld?
Tack för råd och tips! Nu brottas vi lite med magknip på lillan istället. Pratade med BVC och de rekommenderade Semper Magdroppar. Vi får hoppas det hjälper
Grattis till bebisen!
Lycka till ni som är på G! Här hemma kämpar vi med liten bebis med magknip till och från. Det gör så himla ont i en själv när man ser att de har ont. : (
Skönt att allt var ok! Tack för tipsen mot magknipet. Ska testa att inte dricka mjölk och äta fil. Jag dricker inte kaffe och försöker äta ganska neutrala saker.
Mitt avslag försvann också för att sedan komma tillbaka lite mer igen och det är 3 veckor sedan jag födde om typ 10 min : ) jag har fortfarande lite brunaktig flytning kvar. Vet inte när stygnen ramlar bort dock. Skönt också att man inte är ensam om magontet. Det är ganska jobbigt faktiskt. Även om jag såklart hade hoppats att alla slapp.