Juli bebis 2012
Eken : det låter jobbigt :-/ Styrke kram till dig.
Hanna virrpanna : sådana dagar tycker jag det varit gott om det senaste här hemma också :-/. Kram på dig.
Hemma igen efter att varit på förlossningen. Bebisen mår jätte bra och uppskattades till normal stor. Fostervatten fanns det också. Så skönt att höra.
Det dom läcker ur mig är flytningar och slem och lite teckenblödning. Men det var inte riktigt moget :-/. Hon gjorde en hinnsvepning som kändes rejält !
Angående mitt mående och sömnbrist så är jag välkommen att komma in och sova där med hjälp. Skall tillbaka på onsdag och om det inte är fullt på förlossningen så sätts jag kanske igång. Hoppas !!!! Känns skönt att ha ett delmål.
Har rejält ont nu efter svepningen. Jävlar vad det hugger och håll på kom inte ut till bilen innan gör så ont när jag går. Men det är väl bra
. Sammandragningar har jag med men dom är korta men gör ont. Sist min bm var där och rotade så hade jag med så här så det är inget jag vågar hoppas på. Sätter hoppet på att få hjälp på onsdag och att dessa värkar kanske förbereder kroppen för att kunna sättas igång då om det inte är fullt.
Tack för allt stöd ni gett och fått mig att åka in. Känns bättre nu när jag varit där.