Inlägg från: anjiali |Visa alla inlägg
  • anjiali

Juli bebis 2012

Kämpa på alla !!! Hoppas så ni får bebis snart. Läser om era värkar och hur ni kämpar och blir påmind !!! Fy bubblan vad jobbigt det var och gå runt och vänta och känna efter.
    Kramar till er alla.

• anjiali

Oj här händer det grejer. Flera som får bebis snart ju . Kämpa på nu !!! Andas å flåsa . Lycka till.

• anjiali

Grattis tokar .

Sajo : det är bara en konstpaus. Du ska se att det drar igång framåt kvällen och bebis kommer. Kämpa på !!!

Tänk att man kan bli så upp över öronen förälskad . Det är mäktigt !! Kan inte titta mig mätt på henne.

• anjiali

Grahnkotten : hu vad jobbigt att ha ont. Det är ju nog så kämpigt som det är :-/. Hoppas det blir bättre snart !!!

Snart har Alla små bebisar kommit. Vet att det kändes totalt hopplöst och psykbryten var många på slutet.
    Har fortfarande inte skruvat ihop sängen igen efter att monterat ner alla bebissaker dagarna innan hon kom. Nu sover hon i sitt babynest istället.
    Så fy, jag kommer nog aldrig glömma hur jobbigt det var de sista veckorna.
    Är så glad över att slippa magen.
    Idag kunde jag se bikinilinjen efter att lyft bort degklumpen. Kan böja mig ner och plocka upp saker och en massa annat .
    Snart är det eran tur också !!!

• anjiali

Milifjor: härligt att ni snart får en bebis efter att kämpat så. Extra kul

Sajo: den kommer !!! Det är ju förlossning på g redan om vattnet rinner . Jobba på att slappna av och förbereda dig mentalt.

• anjiali

Sajo: Jag fick rådet att åka in om dom var en minut eller längre även om de inte kom så tätt. Hade sju minuter emellan.

Down under: kram till dig. Så ledsamt att höra.

Owner: grattis

Hoppas jag inte missat något. Är rätt trött först nu Milea tar tutten och verkar somna..har Hållt på sen två med att försöka förstå vad hon vill. Har så JÄVLA ont i bröstvårterna så jag blir alldeles genomsvett vid tanken på att det är dags att amma.
    Minns inte att det var så smärtsamt. När går det över ????
    Alla tips mottages varmt.
    Men fattar att kanske ingen orkar . .

• anjiali

Kämpa på Sajo !!! Å alla andra.

Själv har jag haft ett helvetes dygn. Förlossning i måndags och operation idag . Fick sådana buksmärtor och hög feber så dom misstänkte en blindtarm. Väntar på kirurgen som inte informerat ännu vad dom hittat men vet såpass mycket att det inte var blindtarmen.
    Fy fan vilken start med min lilla bebis.

• anjiali

Sajo och vermillion stort grattis

Än vet dom inte vad det är för infektion jag har fått så dom
    Håller oss kvar ett tag till på sjukhuset. Vill bara hem till mina andra barn. Dom var ute med sin pappa igår och skulle ha en bra dag som dom helt plötsligt fick avbryta och åka till mormor och morfar. Utan att säga hejdå och sen få veta att jag ska opereras och inte kommer hem. Dom verkar vara vid gott mod men tror nog att det är rätt jobbigt för dom.

Vi väntar på nya provsvar och en ny gynkonsult. Tycker det är jävligt synd att dom inte kollade inne i livmodern när jag ändå var sövd igår.

Nått positivt i det hela är att som ett mirakel gör det helt plötsligt inte ont att amma. Hade så jävla ont i bröstvårtorna så jag igår tömde Apoteket på alla krämer och hjälpmedel och tänkte ge upp. Men igår sen fm fick lillan inte amma och jag pumpade. Vet inte om det var vilan eller pumpningen som hjälpte. Känns som om mjölken kommer mycket lättare nu efter att pumpat igång den.

Hoppas nu att ni som är kvar snart uppdaterar om att bebis har kommit.

• anjiali

Jobbigt grahnkotten hoppas du får hjälp.

Jag är fortfarande inlagd på sjukhuset. Nu tror dom det kanske är infektion i livmodern.
    Bläää orka !!! Vill bara hem.

Svar på tråden Juli bebis 2012