Inlägg från: millifjor |Visa alla inlägg
  • millifjor

Juli bebis 2012

Enilorac: är också gärna med på att peppa och peppas! Får fortfarande inte gå längre promenader än typ 30 min, har en inflammation i höften och går hos sjukgymnast, men det har blivit bättre så snart så! Ska göra plankan varje dag men för mig räcker 3x30 S än sålänge sen tänkte jag även börja med lite lättare styrketräning här hemma med!

Vi bytte tull sittdel när hon var 4 mån. Hon vagnvägrade ju de 3 första månaderna så liggdelen har ju inte direkt blivit sliten

Våra nätter är också stökiga så ikväll när maken kommit hem så ska vi flytta in spjälsängen in till oss, just nu sover hon mellan oss o det börjar bli tufft med den här lilla ålen.

Anjiali: be nån instruktör att känna på magmusklerna, det gjorde de här på mamma bootcamp pass som jag var på! Har också ett gäng kilon att bli av med fortfarande så nu kör vi!!!

• millifjor

Annars kan ni leta upp mig på fejjan, Emilia Kaliff heter jag

Har bara testat ett pass, helt ok, fast jag föredrar att träna utan bebis, blir liksom mer träning då!

Har också vilat nu en sväng efter e pissnatt, hoppas man orkar göra nåt nu

Är set nån mer än jag som har eller börjar jobba snart? Nästa vecka börjar jag jobba 3 dagar i veckan fram till mars, sen heltid! Nu var den här ledigheten slut redan:-/

• millifjor

Min mens kom direkt nästan, efter5 veckor typ när ena mitt bröst slutade fungera. Men den har ju inte direkt blivit regelbunden ännu.

• millifjor

Vi höll på intensivt i 2.5 år, sen blev Rakel till med insemination! Någon som vet om man får hjälp med ett syskon? Bor i Sthlm:S län...vi slapp ju göra IVF så tycker att man borde få nyttja de tre försöken man får av landstinget, fast antar att det inte är så :-/

Nu ska jag gå o jobba, känns vemodigt, fast vet ju att maken längtat efter det här han med

• millifjor

Har hört också att i Uppsala kan man få fler än ett barn, men vart kollar man sånt egentligen?

Idag har jag då fått känna på det "riktiga" livet. Har jobbat 7-16 och sen hem lagat mat, lekt o myst och sen vid tio över 6 åkt och tränat. O sen när jag kom hem sov bebis...hann ju leka lite med henne iaf!
    Imorgon blir det jobb igen, nu dags att duscha efter gymmet!

• millifjor

Jag har tappat de sista 8 kg med typ lchf tänk. Ammar Iofs inte men med Low carb hår jag ner, och det fort! Känns skönt att bara ha 700 g kvar av gravidkilona (gick upp 22!).

• millifjor

Jag har tagit bort alla kolhydrater, rasar typ i vikt av det och mår prima. Försöker röra på mig en del också. Väger, mäter och har även fotograferat mig för att se resultat. Kör typ lchf fast ändå inte, äter mer grönsaker än vad man får med lchf har varit strikt sen 1 jan och unnar mig ingenting än sålänge, gillar snabba resultat!
    Inskrivningsvikten har jag passerat, har 0.7 kg kvar av gravidkilona, gick upp 22! Sen vill jag ner liiite till

• millifjor

Tack Hannavirrpanna! Ja det underlättar ju att man inte ammar längre
    Nu är drömmen att gå ner tio kg till, väger 68.5 men är ju bara 161 cm. Men nu siktar jag på 64, då är jag normal enligt BMI!

Svar på tråden Juli bebis 2012